Itse tykkään muodokkaista isoista pohkeista. Onko muilla vastaavia fetissejä? Ja saa vinkata jos löytyy joku maksullinen joilla täyttyvät kriteerit.
Uutiset:
Tää ketju näyttää pahasti siltä että äijillä on pussit täynnä kermaa. Ketjun nimi on POHJE FETISSI ja ukot horisee sääristä ja kintuista.
Tuon oman panokseni pitäen tason yhtä korkeana. Olikos se pohje se paikka mistä kannattaa metsästää G-pistettä?
Nimimerkillä - nussin sua takapohkeeseen
Tää ketju näyttää pahasti siltä että äijillä on pussit täynnä kermaa. Ketjun nimi on POHJE FETISSI ja ukot horisee sääristä ja kintuista.
Tuon oman panokseni pitäen tason yhtä korkeana. Olikos se pohje se paikka mistä kannattaa metsästää G-pistettä?
Ööö, korjaa jos olen väärässä, mutta eikös se doggy style juuri tarkoita sääreen nylkyttämistä?
Ööö, korjaa jos olen väärässä, mutta eikös se doggy style juuri tarkoita sääreen nylkyttämistä?
jaahas. Olisiko näin.
Yksi versio eräänlaisesta doggy stylestä plus pohkeet mitä teen toisinaan sopivan ihmisen kanssa.
Nojaan sohvan selkänojaan puolikumara asento, hmmm doggystyle 🤔
Mies polvillaan selkäni takana.
Kasvot pepussani. Tai minne nyt sattuu ylettymäänkään.
Miehen kädet pitävät kiinni pohkeistani. Tai lantiostani.
Penis jalkojeni välistä, runkkaa nyloneita vasten.
Miehet väittää tämän olevan hyvin kiihottava asento. Tiedä sitten miten mahtaa olla. Mukava tunne ainakin kun penis sivelee jalkojani edestakaisella liikkeellä ja kuumia suukkoja sekä hengitystä peppuun.