Oon ehkä vähän pöljä varmaan 😅 Turskafoorumilla en oo kerennyt olemaan niin ei oo siitä kokemusta😔😁
Sanotaan nyt kauniisti, että se on sinun vahinko.
Uutiset:
Oon ehkä vähän pöljä varmaan 😅 Turskafoorumilla en oo kerennyt olemaan niin ei oo siitä kokemusta😔😁
Kävin yön yli vierailulla tuon Hämeenlinnan persun luona ja panin perseeseen Kiitos hyvästä ruuasta ja seurasta. Roiskutellaan taas seuraavalla kerralla. Toivottavasti koirulikin on tyytyväinen Kiva kun sain toteuttaa yhden fantasiani
Nämä salainenrakastaja/nina hehkutukset oli ihan parasta turskafoorumilla.Eikös tämä ollut hiukan turskiksen kauniit ja rohkeat.
Nämä salainenrakastaja/nina hehkutukset oli ihan parasta turskafoorumilla.Eikös tämä ollut hiukan turskiksen kauniit ja rohkeat.
Monenlaisia käänteitä on matkan varrella ollut.
Tätä vartenhan seksisaitti on, Nämä voi ottaa rapsoina ja pientä romantiikkaakin on aistittavissa vaikka Sepin kerrontatyyli nyt ei varsinaisesti olekaan mistään harlekiini-kirjoista tuttua tyyliä.
Sanotaan nyt kauniisti, että se on sinun vahinko.
Tänään kävin panemassa nimaraa oikein kunnolla edestä ja takaa Suihinotossa oli pakko antaa siemenet tulla suuhun
Varattiin samalla uusi aika Panon jälkeen käytiin vähän kaupungilla, etsittiin vähän köyttä niin ei saaliini pääse liikkumaan tai karkuun.. mutta ei löytynyt tarpeeksi paksua. Kiitos tästä tapaamisesta
Tänään kävin panemassa nimaraa oikein kunnolla edestä ja takaa Suihinotossa oli pakko antaa siemenet tulla suuhun
Varattiin samalla uusi aika Panon jälkeen käytiin vähän kaupungilla, etsittiin vähän köyttä niin ei saaliini pääse liikkumaan tai karkuun.. mutta ei löytynyt tarpeeksi paksua. Kiitos tästä tapaamisesta