Tasapuolisuuden nimissä täytyy sanoa, että huorissa käyminen vaikuttaa myös parisuhteeseen. Tietysti monet luulevat ettei vaikuta jos kumppani ei tiedä.
On kokemusta, että se voi vaikuttaa myös positiivisilla tavoilla. ❤️
Uutiset:
Tasapuolisuuden nimissä täytyy sanoa, että huorissa käyminen vaikuttaa myös parisuhteeseen. Tietysti monet luulevat ettei vaikuta jos kumppani ei tiedä.
No mitä siitä parisuhteesta tulee jos vieraat miehet käyvät nussimassa.
Karille oltaisi menty jo yli 10 vuotta aikaisemmin jos sitä mahdollisuutta ei olisi ollut.
No mitä siitä parisuhteesta tulee jos vieraat miehet käyvät nussimassa.
Hyvä parisuhde Meillä käy nykyään vieraat miehet nussimassa molempia yhdessä ja erikseen ja koko ajan parisuhde vaan on parantunut. Kuten myös meidän keskinäinen seksielämä. No se johtuu tietysti myös siitä, että mulla on maailman ihanin vaimo, joka on aivan upea sängyssä (suosittelen )
Tätä tilannetta kun vertaa "entiseen elämään" jossa kävin hupakoiden luona ja varmaan silloinen rouvakin vieraissa niin kyllä tämä on aivan hemmetin paljon antoisampaa. Mutta kyllä senkin parisuhteen pitkään pelasti se, että tarvittaessa sain avun hienoilta palveluntarjoajilta. Karille oltaisi menty jo yli 10 vuotta aikaisemmin jos sitä mahdollisuutta ei olisi ollut.
Nykyään kaikki on niin luonnollista. Molemmat olemme palveluntarjoajia, mutta olemme myös sellaisen luona itse käyneet. Kaikki tämä on niin kivaa ja tälläkin palstalla on monta ihanaa kolleegaa joiden luona voisi joskus vierailla yksin tai rouvan kanssa. Eikä sekään olisi parisuhteellemme mikään ongelma.
Onko kellään muulla käynyt mielessä siirtyä parituspuolelle ja tehdä vaimosta huora?Kyllä tuo on minulla mielessä käynyt melkein jokaisen hanipöön kohdalla. Parasta tuossa olisi tosiaan että itse ei tarvitsisi tehdä mitään muuta kuin juoda kaljaa ja ottaa vaikka 50€ omaan rintataskuun joka asiakkaasta. Ja jos yhtään yrittää pitää enemmän vapaapäiviä viikossa kuin kaksi niin ohjaisin asiakkaat himaan ja sanoisin "siellä se nukkuu makkarissa että vedä pari kertaa avarilla perseelle"
Joo o. Kokeiltu on eikä siinä kauheen hyvin käynyMulla on käynyt kaikissa parisuhteissa hyvin, ne ovat päättyneet.
Lasketaanko jos vaimolla on pari vanhempaa miestä, jotka sponssaavat ja pitävät hyvänä?
Joskushan on niin, että mies voi nauttia, kun tietää vaimon olleen toisen kanssa. Pääsee jälkiliukkaille ja vaimokin tienaa tai saa lahjoja.
Joskushan on niin, että mies voi nauttia, kun tietää vaimon olleen toisen kanssa. Pääsee jälkiliukkaille ja vaimokin tienaa tai saa lahjoja.
^
Oletan että tuolla ylempänä on tarkoitettu sitä että torttu on jo valmiiksi kostea.
Eli ei mitään creampieta...
Käteväähän se olis. Jos vaimo ei anna, voi vetää rahatukon esiin ja kysyä onko huora tavattavissa