Alkaa jo hiljalleen kiinnostamaan "vaimo huoraksi"
Ihan vaan että kumpikin tienaisi ja mun ei tarvitse panna selkä hiessä.
Ihan vaan että kumpikin tienaisi ja mun ei tarvitse panna selkä hiessä.
Uutiset:
Mietippä vähän. Rakas vaimosi siellä ensinnä päivän nussii asiakkaiden kanssa. Esim.5 kiimaista sonnia kanki kovana siellä jyystää vaimoasi,joka sitten tulee illaksi tai viikonlopuksi viereesi nukkumaan pillu naimisesta hellänä. Mitä luulet,kiinnostaako huora vaimoasi enää rakastella kanssasi? Varsinkaan,jos et maksa siitä kunnolla,niinkuin asiakkaat.
siinä vain se vaadittu itsetunto voi kärsiä kolauksen kun oman 2500e/kk brutto palkan sijasta huora vaimo tekee pillua myymällä 5000e puhtaana käteen
siinä vain se vaadittu itsetunto voi kärsiä kolauksen kun oman 2500e/kk brutto palkan sijasta huora vaimo tekee pillua myymällä 5000e puhtaana käteen
Aika huonolla tolalla saa itsetunto olla jos se että vaimo tienaa enemmän, aiheuttaa sille kolauksen…🤔😬
Aika huonolla tolalla saa itsetunto olla jos se että vaimo tienaa enemmän, aiheuttaa sille kolauksen…🤔😬
Kyllä, tervepäinen ihminen on ylpeä hyvin hankkivasta puolisosta.
Vai onko taustalla jokin muu ajattelumalli jota en vain keksi?
Tilastot osoittavat kiistattomasti, että avioliitot tai muut parisuhteet, joissa nainen tienaa enemmän kuin mies, päätyvät huomattavasti useammin eroon kuin liitot, joissa tulonjako on toisinpäin eli ns. perinteisesti.
Tilastot osoittavat kiistattomasti, että avioliitot tai muut parisuhteet, joissa nainen tienaa enemmän kuin mies, päätyvät huomattavasti useammin eroon kuin liitot, joissa tulonjako on toisinpäin eli ns. perinteisesti.
Provoksi tarkoitettuun kirjoitukseen saa kai vastata pienellä provolla? Jookos?
Kun parisuhteessa naiset tienaavat enemmän tai samankuin miehet, niin...
- Ekassa skenaariossa se luo naisille saman mahdollisuuden, kuin perinteisesti miehille on suoto. Kun mies sohvaperunoituu ja rupsahtaa, niin varakkaan naisen on helppo ottaa tilalle hieman freshimpi yksilö. Joku joka tekee mitä tahansa miellyttääkseen naista.
- Tokassa skenaariossa tilanne on tasavertaisempi. Mutta, naiset taitavat taidon selvitä eroista paremmin kuin miehet. Siitäkin taisi olla joitain tutkimuksia, että miten eron jälkeen miesten ja naisten elämä on edennyt. Miehille ero useammin johtaa elämänlaadun huononemiseen, kun taas naisten elämänlaatu useammin kohentuu, kun eron ekat kipuilut kärsitty. Joten...naisten jopa kannattaa erota, miesten ehkä ei niinkään.
Kaiken tuon kun huomioi, niin taitaapi olla niin, että valitettavasti eletään vielä aikaa, jossa erityisesti vanhempien sukupolvien naiset pysyvät huonoissa suhteissa. Joko taloudellisen paineen takia, tai vanhentuneen stigma-käsityksen takia. Kyllä, ei ne miesten ihanuuden takia tai aidosta rakkaudesta suhteissa pysy.
Nuoremmissa sukupolvissa onneksi kliseisistä stigmoista on jo toivottavasti päästy (?). Mutta taloudellisessa ansassa naiset ovat enemmän tai vähemmän niin kauan, kunnes täydellinen tasa-arvo työelämässä ja palkkauksessa on saavutettu. Tämä taitaa pelottaa osaa miehistä. Koska se tarkoittaa juurikin sitä, että he eivät pysty pitämään naista parisuhteessa kanssaan, elleivät aidosti tee töitä parisuhteen eteen. Pelkkä työssäkäynti ja tilipussi ei enää riitäkään.
Joutuu tekeen kaikkea rasittavaa, kuten arjen askareita, olla mieliksi puolisolle, osoitttaa hyödyllisyytensä naisen elämää helpottavana tekijänä ja ehkä se miehille edelleen haastavin nakki, hoitaa arjen metatyöt. Se tarkoittaa jatkuvaa päivittäistä perheen asioiden ennakointia, tarkkailua, suunnittelua, selvittämistä ja muistamista, koko kokonaisuuden organisointia. Tietysti huomioiden kumppanin kaikki tarpeet, halut, mieltymykset ja aikataulut. Ja joka ikinen päivä 24/7. Kuulostaako haastavalta ja kuormittavalta? Noh, ei se ole sen enempää, kuin mitä naiset perinteisesti ovat aina tehneet.
Noiden seikkojen valossa yhteenvetona, vaikuttaa että miehet eivät ole ihan ymmärtäneet, mitä kaikkea vaatii olla itsenäisen naisen kumppanina/suhteessa, jossa on taloudellisesti riippuvainen kumppanistaan. Hassua, koska opetusmateriaalia löytyy runsaasti.
Ainakin jo 50-luvulta asti on opuksia, joissa koulutetaan puolisoa palvelemaan sitä isomman tilipussin kotiin tuovaa osapuolta.
Ehkä miesten pitäisi nyt lukaista ja sisäistää nämä alunperin kotirouville suunnatut ohjeet, kuinka parisuhteesta tulee täydellinen paratiisi kummallekin!
Vaihdatte vain tekstissä naisen sijalle miehen ja toisinpäin, ja eiku opettelemaan onnellisen parisuhteen saloja!
Tästä voi vaikka aloittaa: https://bp1.blogger.com/_0m7OW9lBQ-M/SAz_lIFLkCI/AAAAAAAAAPY/QEd-x19b38g/s1600-h/vaimo.jpg
Luonnollisesti ensisijaisesti keskustelen hänen kanssaan, mutta kaipaisin muitakin vinkkejä, miten tällaiseen voisi suhtautua järkevästi.
Olen aika itsevarma ihminen, mutta tuntuu siltä, että tässä poimitaan rusinat pullasta.
Olen mahdollisesti menossa kohti tällaista vakavampaa tilannetta PT:n kanssa ja mietin esimerkiksi seuraavanlaisia:En vieläkään ole keksinyt miten yksikään itseään kunnioittava mies voisi mennä naimisiin/seurustella huoran kanssa
- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. Tällainen kasuaali seksi ei luonnollisesti kuuluisi vakavampaan suhteeseen, kummankaan mielestä, kun tästä keskusteltiin.
- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. LISÄKSI 500 e vaihtaa omistajaa. Tämän sen sijaan pitäisi olla OK minulle, ja minun pitäisi olla onnellinen siitä, että komeita varakkaita asiakkaita löytyy.
En ole vielä keksinyt, miten tällainen voisi olla OK vakavammassa suhteessa. Kun kyseessä on toki työ, mutta ehkä myös se, että on kivaa saada munaa ja seuraa joka viikko uudelta mieheltä. Minulta sitten saa turvaa ja läheisyyttä. Olen aika itsevarma ihminen, mutta tuntuu siltä, että tässä poimitaan rusinat pullasta.
Luonnollisesti ensisijaisesti keskustelen hänen kanssaan, mutta kaipaisin muitakin vinkkejä, miten tällaiseen voisi suhtautua järkevästi.
Olen mahdollisesti menossa kohti tällaista vakavampaa tilannetta PT:n kanssa ja mietin esimerkiksi seuraavanlaisia:En vieläkään ole keksinyt miten yksikään itseään kunnioittava mies voisi mennä naimisiin/seurustella huoran kanssa
- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. Tällainen kasuaali seksi ei luonnollisesti kuuluisi vakavampaan suhteeseen, kummankaan mielestä, kun tästä keskusteltiin.
- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. LISÄKSI 500 e vaihtaa omistajaa. Tämän sen sijaan pitäisi olla OK minulle, ja minun pitäisi olla onnellinen siitä, että komeita varakkaita asiakkaita löytyy.
En ole vielä keksinyt, miten tällainen voisi olla OK vakavammassa suhteessa. Kun kyseessä on toki työ, mutta ehkä myös se, että on kivaa saada munaa ja seuraa joka viikko uudelta mieheltä. Minulta sitten saa turvaa ja läheisyyttä. Olen aika itsevarma ihminen, mutta tuntuu siltä, että tässä poimitaan rusinat pullasta.