Ei tuolla ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Mielestäni on ajatuksenakin jo kuvottava että jotkut äijät nussisi omaa vaimoa tai kumppania maksusta pitkin päivää.
Uutiset:
Olen mahdollisesti menossa kohti tällaista vakavampaa tilannetta PT:n kanssa ja mietin esimerkiksi seuraavanlaisia:En vieläkään ole keksinyt miten yksikään itseään kunnioittava mies voisi mennä naimisiin/seurustella huoran kanssa
- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. Tällainen kasuaali seksi ei luonnollisesti kuuluisi vakavampaan suhteeseen, kummankaan mielestä, kun tästä keskusteltiin.
- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. LISÄKSI 500 e vaihtaa omistajaa. Tämän sen sijaan pitäisi olla OK minulle, ja minun pitäisi olla onnellinen siitä, että komeita varakkaita asiakkaita löytyy.
En ole vielä keksinyt, miten tällainen voisi olla OK vakavammassa suhteessa. Kun kyseessä on toki työ, mutta ehkä myös se, että on kivaa saada munaa ja seuraa joka viikko uudelta mieheltä. Minulta sitten saa turvaa ja läheisyyttä. Olen aika itsevarma ihminen, mutta tuntuu siltä, että tässä poimitaan rusinat pullasta.
Luonnollisesti ensisijaisesti keskustelen hänen kanssaan, mutta kaipaisin muitakin vinkkejä, miten tällaiseen voisi suhtautua järkevästi.
Mä oon vähän vanhanaikainen. Historialla ei mielestäni ole väliä, mutta jos seurustelisin vakavasti, horoilu loppuisi. Samaa edellyttäisin kumppanilta, eli huorissa käynti pitäisi lopettaa. Mun ihanneparisuhteessa nussitaan vaan sitä kumppania.
Toki mun on helpompi olla tuota mieltä, koska olen harrastelija, jonka ansiotulot tulee ihan muualta. Jos horoilu on pääasiallinen tulonlähde, on lopettaminen toki vähän haastavempaa.
Mä oon vähän vanhanaikainen. Historialla ei mielestäni ole väliä, mutta jos seurustelisin vakavasti, horoilu loppuisi.
Mä oon vähän vanhanaikainen. Historialla ei mielestäni ole väliä, mutta jos seurustelisin vakavasti, horoilu loppuisi. Samaa edellyttäisin kumppanilta, eli huorissa käynti pitäisi lopettaa. Mun ihanneparisuhteessa nussitaan vaan sitä kumppania.
Toki mun on helpompi olla tuota mieltä, koska olen harrastelija, jonka ansiotulot tulee ihan muualta. Jos horoilu on pääasiallinen tulonlähde, on lopettaminen toki vähän haastavempaa.
"Mutta tämän harrastuksen kautta ei mielestäni pidä etsiä eikä aloittaa (siviili)suhteita." - Miksi näin?
Ei tuolla ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Mielestäni on ajatuksenakin jo kuvottava että jotkut äijät nussisi omaa vaimoa tai kumppania maksusta pitkin päivää.
Kuinkahan moni avoimesti sukujuhlissa kertoo vaimoni on huora ammatiltaan. Tai kuinka moni huora kertoisi sen sukujuhlissa "Olen huora ammatiltani"?