No mitä väliä, ihanaa kotoilua. Vitsi saanko muuttaa teille
Jos poikani Lifti tulee myös kotiin, niin mikä ettei....
Uutiset:
No mitä väliä, ihanaa kotoilua. Vitsi saanko muuttaa teille
Nyt on jo niin hyvät perustelut Liftillä miksi ottaa huora vaimoksi ettäJuuri näin Nestori. Asioita pitää katsoo positiivisin silmin. Ei jäädä sinne narinakujalle, sielä on luuserit ja sinä olet voittaja
Nyt on Liftin ja Jounin fuusioituminen mennyt jo niin pitkälle, että mä en enää tunnista, kumpi kirjoittaa.Kyllä minä Jouni-isän neuvot muistan ja sitten kun olen vanha ja viisas.....no jossain vaiheessa kuitenkin...otan oppipojan." ja tauti leviää osa II "
Ei vittu. Nehän on varmaan oikeasti yksi ja sama henkilö.
No mitä väliä, ihanaa kotoilua. Vitsi saanko muuttaa teilleOn ihanaa. Faija vetää persiille ja klitalle Minä vedän vieressä Jallua
Jos poikani Lifti tulee myös kotiin, niin mikä ettei....Jos en joudu hikoilemaan niin tulen!!! Koska tämän vuokran eteen joudun hikoilemaan.
Nykyisistä muutamasta vakkarista ottaisin kaikki "omakseni", eli vastaukseni on kyllä. Eri asia sitten on, että kelpaisinko minä heille
No joo, mutta jos nyt hypoteettisesti ajatellen noin kävisi, niin hommat tytön pitäisi kyllä lopettaa ja samoin minun pitäisi lopettaa muissa tytöissä juokseminen - jossei siis muuta sovita
Vaimoksi en suostu kenellekään (ehkä vanhoilla päivillä taloudellisista syistä!), mutta huoraaminen on omaa parisuhdetta parantanut huimasti. Ei siis voida sanoa, että asia ois kaikille sama. Kelle sopii, kelle ei. Koskee palveluntarjoajia ja vaimoja.
Nussit ketä huvittaa, tienaat ja otat parisuhteesta emotionaaliset tarpeet? Mikäs siinä.
Eli ota huora vaimoksi, niin saat ilmaista, vaihtelevaa ja antaumuksellista seksiä silloin, kun haluat. Hupakko jos kuka ymmärtää, kuinka oma mies pidetään kotona tyytyväisenä.Kiihottava idea, mutta en usko, että asia on noin suoraviivainen.
Häh, oliko joku jotain muuta mieltä?
Aivan mahtavaa! Aina kun asiakas tulee niin voi itse lähteä kaljalle, pelaa bilistä, salille, miesluolaan pelaa pleikkaa tai töihin - piikkaamaan lattiaa auki. Jätkien kanssa saunomaan
Ja sitten sekin vielä että ite ei tarvitse selkä hiessä naida Joku ukko tekee sen sun puolesta ja antaa vielä rahaa, nii sun ei tarvitse huolehtia kummastakaan asiasta Kotona voi sitten keskittyä laatuaikaan yhdessä - katsella netflixiä pieruverkkarit jalassa ja kirjoitella huorafoorumille vierekkäin, läppärit sylissä
Mukava, ystävällinen, hyvännäköinen huora joka tykkää olla miesten pantavana...vaimona. Voisi olla unelmien täyttymys jos sen oikein ajattelee. Minä kun en ole alkuunkaan mustasukkaista tyyppiä.
Totta, pitää erottaa hyvä palvelu ammattilaisen taholta siitä mitä tarkoitin eli oikeasti sellaisesta ihmisestä jonka kanssa kemiat synkkaa. Se voi olla aika hankalaa.Mukava, ystävällinen, hyvännäköinen huora joka tykkää olla miesten pantavana...vaimona. Voisi olla unelmien täyttymys jos sen oikein ajattelee. Minä kun en ole alkuunkaan mustasukkaista tyyppiä.
Ei ole asiasta omakohtaista kokemusta, mutta voisin kuvitella että ei ne kaikki ole niin mukavia ja ystävällisiä kun se kuva minkä saat sen tunnin session aikana. Varsinkin sen jälkeen kun ne ois ois pari vuotta kattonu meikäläistä.
Totta, pitää erottaa hyvä palvelu ammattilaisen taholta siitä mitä tarkoitin eli oikeasti sellaisesta ihmisestä jonka kanssa kemiat synkkaa. Se voi olla aika hankalaa.