Käteväähän se olis. Jos vaimo ei anna, voi vetää rahatukon esiin ja kysyä onko huora tavattavissa
Usein (ei aina tietenkään) libido vahvistuu mitä enemmän seksiä harrastaa 😜
Uutiset:
Käteväähän se olis. Jos vaimo ei anna, voi vetää rahatukon esiin ja kysyä onko huora tavattavissa
Käteväähän se olis. Jos vaimo ei anna, voi vetää rahatukon esiin ja kysyä onko huora tavattavissaOma vaimo muutaman kerran kieltänyt panemisen siinä kohtaa kun olen menossa sisälle. Ja ruvennut leikkimään itsellään. Ainut mitä saan tehdä on runkata ja katsoa. Itsellä ainakin lähtee järki ja kuti kyseisessä leikissä.
Oma vaimo muutaman kerran kieltänyt panemisen siinä kohtaa kun olen menossa sisälle. Ja ruvennut leikkimään itsellään. Ainut mitä saan tehdä on runkata ja katsoa. Itsellä ainakin lähtee järki ja kuti kyseisessä leikissä.
Hyvä juttu👍 Rahat tulivat tarpeeseen.Oma vaimo muutaman kerran kieltänyt panemisen siinä kohtaa kun olen menossa sisälle. Ja ruvennut leikkimään itsellään. Ainut mitä saan tehdä on runkata ja katsoa. Itsellä ainakin lähtee järki ja kuti kyseisessä leikissä.
Jep, vaimosi teki mulle just ton saman. Oltiin sovittu kuvio etukäteen ja sai toki kunnon korvauksen
Hyvä juttu👍 Rahat tulivat tarpeeseen.Oma vaimo muutaman kerran kieltänyt panemisen siinä kohtaa kun olen menossa sisälle. Ja ruvennut leikkimään itsellään. Ainut mitä saan tehdä on runkata ja katsoa. Itsellä ainakin lähtee järki ja kuti kyseisessä leikissä.
Jep, vaimosi teki mulle just ton saman. Oltiin sovittu kuvio etukäteen ja sai toki kunnon korvauksen
^
Oletan että tuolla ylempänä on tarkoitettu sitä että torttu on jo valmiiksi kostea.
Eli ei mitään creampieta...
^
Oletan että tuolla ylempänä on tarkoitettu sitä että torttu on jo valmiiksi kostea.
Vaimolla ukkomiehiä vakkareina. Spermat lähes aina pillussa.
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että miten se takaa taudittomuuden jos on ukkomies vakkari? Eihän se sano mitään siitä etteikö voisi käydä myös muita painamassa paljaana🤔😄
Olen saanut kirjoituksistasi (ja avatarkuvasta) käsityksen ettet itsekään kuulu työmiesten aatelistoon.
No mitä siitä parisuhteesta tulee jos vieraat miehet käyvät nussimassa.
Hyvä parisuhde Meillä käy nykyään vieraat miehet nussimassa molempia yhdessä ja erikseen ja koko ajan parisuhde vaan on parantunut. Kuten myös meidän keskinäinen seksielämä. No se johtuu tietysti myös siitä, että mulla on maailman ihanin vaimo, joka on aivan upea sängyssä (suosittelen )
Tätä tilannetta kun vertaa "entiseen elämään" jossa kävin hupakoiden luona ja varmaan silloinen rouvakin vieraissa niin kyllä tämä on aivan hemmetin paljon antoisampaa. Mutta kyllä senkin parisuhteen pitkään pelasti se, että tarvittaessa sain avun hienoilta palveluntarjoajilta. Karille oltaisi menty jo yli 10 vuotta aikaisemmin jos sitä mahdollisuutta ei olisi ollut.
Nykyään kaikki on niin luonnollista. Molemmat olemme palveluntarjoajia, mutta olemme myös sellaisen luona itse käyneet. Kaikki tämä on niin kivaa ja tälläkin palstalla on monta ihanaa kolleegaa joiden luona voisi joskus vierailla yksin tai rouvan kanssa. Eikä sekään olisi parisuhteellemme mikään ongelma.
^
No juu se voi olla, itse vaan miellään jälkiliukkaat juurikin sellaiseksi jossa on lauettu sisään. 😊
^
No juu se voi olla, itse vaan miellään jälkiliukkaat juurikin sellaiseksi jossa on lauettu sisään. 😊
Itsellä ex kävi välillä heittämässä keikkaa ja tuli kotiin vieraan spermat pillussa. Siinä kyllä meni parisuhteen seksielämä ihan omalle levelille<3
Toivottavasti vielä joskus saa kokea jotain samanlaista
^
Itsellä ex kävi välillä heittämässä keikkaa ja tuli kotiin vieraan spermat pillussa. Siinä kyllä meni parisuhteen seksielämä ihan omalle levelille<3
Toivottavasti vielä joskus saa kokea jotain samanlaista
Nyt on pakko kysyä että oliko jokin muu ehkäisy? Ja jos se ei ollut kumi niin miten käytännössä piditte huolen taudeista?🤔
Aloitan nyt itse tänne lempiketjuni historiasta. Katsotaan, vieläkö joku innostuu ajatteluleikkiin mukaan!
Eli ota huora vaimoksi, niin saat ilmaista, vaihtelevaa ja antaumuksellista seksiä silloin, kun haluat. Hupakko jos kuka ymmärtää, kuinka oma mies pidetään kotona tyytyväisenä.
Häh, oliko joku jotain muuta mieltä?
Niin no... Sain kumppaniltani "best lover ever"-tittelin, muiden varsin imartelevien titteleiden ohella. 😅 Ja vaimoksikin saatan päätyä, jos nätisti käy. Mutta ei nyt hätiköidä sentään. (Minä koskaan mitään semmoisia hätiköityjä asioita harrasta, koska en ole laisinkaan impulsiivinen yksilö).
Sehän käy kivasta lämmittelystä, jos koko päivän touhuilee intiimejä asioita asiakkaiden kanssa. Sitten onkin jo sen verran seksuaalisesti virittyneessä tilassa iltaan mennessä, että mieskin pysyy iloisena.
Eli ota huora vaimoksi, niin saat ilmaista, vaihtelevaa ja antaumuksellista seksiä silloin, kun haluat. Hupakko jos kuka ymmärtää, kuinka oma mies pidetään kotona tyytyväisenä.
Häh, oliko joku jotain muuta mieltä?
Sehän käy kivasta lämmittelystä, jos koko päivän touhuilee intiimejä asioita asiakkaiden kanssa. Sitten onkin jo sen verran seksuaalisesti virittyneessä tilassa iltaan mennessä, että mieskin pysyy iloisena.