Jos gynekologi sopii aviomieheksi, miksei huora vaimoksi?
Uutiset:
Jos kumppani on seksityöntekijä, niin itse näkisin, että ehkä suurin ongelma on taloudellinen. Seksityöllä tienaa oikeastaan vain käteistä, kaikki laskujen ja lainojen maksaminen päätyy näin kumppanin harteille.
Jos kumppani on seksityöntekijä, niin itse näkisin, että ehkä suurin ongelma on taloudellinen. Seksityöllä tienaa oikeastaan vain käteistä, kaikki laskujen ja lainojen maksaminen päätyy näin kumppanin harteille.
Jonkinlainen väärinkäsitys tuon ajatuksen taustalla on, mutta nyt en ole ihan varma minkä tyyppinen.
Nyt alkoi kiinnostamaan...
Miten hei ajattelet päätoimisten seksityöntekijöiden hoitavan laskunsa ja lainansa?
Seksityöntekijä on myös taloudellisesti riippuvainen työstään ja/tai vakkareistaan, eli käytännössä kumppanilla ei todennäköisesti ole valtaa vaikuttaa palveluvalikoimaan, jne. Anything goes, kortsulla ainakin.
Mustasukkaisuudella ja kateellisuudella on myös roolinsa. En välttämättä saa märkää pitkää suikkaria suihkussa pyytämällä. Asiakas kyllä saa, hyvä vakkari ainakin.
Seksityöntekijä on myös taloudellisesti riippuvainen työstään ja/tai vakkareistaan, eli käytännössä kumppanilla ei todennäköisesti ole valtaa vaikuttaa palveluvalikoimaan, jne. Anything goes, kortsulla ainakin.
Mustasukkaisuudella ja kateellisuudella on myös roolinsa. En välttämättä saa märkää pitkää suikkaria suihkussa pyytämällä. Asiakas kyllä saa, hyvä vakkari ainakin.
Ei tämä ole kovin helppo kuvio. Mutta ei mahdotonkaan, jos oikeat ihmiset kyseessä.
Luulisin, että samalla tavalla kuin muutkin seteleitä vastaanottavat eli työllä...itsekin käyn joka kuun loppuun hieromassa kaikki keneltä tulee laskuja ja tietenkin pankin johtajan pariin otteeseen, jotta saa lainat hoidettua ajallaan.
Eihän niitä seteleitä nyt pankkiin saa millään ilveellä vietyä...eiku?
Luulisin, että samalla tavalla kuin muutkin seteleitä vastaanottavat eli työllä...itsekin käyn joka kuun loppuun hieromassa kaikki keneltä tulee laskuja ja tietenkin pankin johtajan pariin otteeseen, jotta saa lainat hoidettua ajallaan.
Eihän niitä seteleitä nyt pankkiin saa millään ilveellä vietyä...eiku?
Ai sä teet sen tolleen!
Mä arvasin et jotain mä en oo vaan nyt tajunnut...
Ei mut hei Kyybel, jospa, pyytäisit niitä keitä käyt joka kk hieroos lähettään laskut sulle jatkossa vaikka e-laskuna suoraan verkkopankkiin? Ja sano sille pankinjohtajalle, et he voisivat kans ottaa vaan suoraan tililtä sen lainan lyhennyksen? Ne ihan tosi voi hoitaa noinkin.
Jos sulla ei ole yritystiliä pankissa mihin voi tallettaa automaatilla, niin kannattaa avata firmalle vaikka toinen tili sellaiseen pankkiin, että talletusautomaattia voi käyttää. On ihan tosi kätevää. Ei tartte viedä enää talletuksia joka kerta pankin konttoriin.
Kysytäänkös pankissa sitten, millaisesta yritystoiminnasta on kyse, kun yritystiliä avataan? Mitä kannatttaa kertoa?
Ja jotta onnistuisin ärsyttämään ja hämmentämään mahdollisimman monta tahoa,
Ja jotta onnistuisin ärsyttämään ja hämmentämään mahdollisimman monta tahoa, haluan vielä lisätä että minusta maksullisissa käyvällä miehellä on *moraalinen velvollisuus* mennä naimisiin panemansa maksullisen kanssa jos seuraavat 2 ehtoa toteutuvat:
(1) kyseessäoleva nainen ei ole unelma-ammatissaan vaan joutunut siihen ikään kuin olosuhteiden pakosta ilman omaa syytään, samalla kun todellinen luonteensa itse asiassa hyvin tarkkaan vastaa perinteisestä roolista haaveilevaa naista (ts. esim. monet ihmiskaupan uhrit ovat tällaisia)
(2) kyseessäoleva nainen ja hänen asiakkaansa faktisesti kykenisivät hyvään suhteeseen jos yrittäisivät
Jos nyt alkaisin vakavammin seurustella seksityöntekijän kanssa, niin olisiko "reilua", että hän odottaa minulta monogamiaa, kuitenkin itse jatkaen työtään?
Niin, työtähän se vain on, mutta orkkuja siinä kuitenkin jaetaan, puolin ja toisin. Samalla kun itse istun kotona tietokoneen äärellä.