Vaikka Pukumiehellä on hieman kyyninen asenne skeneen ja naissuhteisiin yleisemminkin, niin kyllä sepustuksissasi joitain perääkin on. Ei taitavalle naiselle taida mikään olla niin helppoa kuin saada kiimaisen Jarnon ego ja luulot itsestään sojottamaan yläviistoon. Mutta mutta...
Kemia on jotain joka ei synny yksipuolisesti vaan vaatii molemminpuolista viehätystä ja kiinnostusta tutustua toiseen syvemmin.
Se kemia on melkoisen monimuotoinen otus. Se voi tarkoittaa pt:n nautintoa ja upeita orgasmeja mutta myös muunlaisia kohtaamisia joissa tuntuu, että toinen on läsnä, tekee taivaallisia taikoja sinulle tai muulla tavalla nauttii siitä mitä teette yhdessä. Mitä tahansa mistä molemmille jää hyvä fiilis. Kemiaa voi olla valtavasti hetken kohtaamisessa ilman syvempää tutustumista.
Varmasti tulee siis pettymään jos kemiaa odottaa/vaatii tapaamisilta maksullisten kanssa kun ne naiset on yleensä pari leveliä tai enemmänkin oman tason yläpuolella.
Kemioiden kohtaamisesta nauttiminen tai hehkuttaminen ei tarkoita, että tämän jälkeen niin pitäisi käydä aina eikä mikään muu enää riitä. Vaikka muutaman kerran on ollutkin aivan uskomaton tapaaminen, niin kyllä hyvä perusseksikin kelpaa edelleen ja on hintansa arvoista. Ilotikku puki hyvin sanoiksi miten molemmin puolin toisen tilanne ja toiveet huomioimalla luottamus kasvaa ja asiakassuhde paranee. Komppaan täysin! Jos odotat aina suoritusta joka on vähintään yhtä hyvä kuin paras tähänastinen, niin kauanko voit olla tyytyväinen? Kyynisyyden vs. elämästä nauttimisen yksi kulmakivi on taito osata olla armollinen itselle ja muille.
On totta, että parisuhdemarkkinoilla en olisi samalla 'tasolla' pt:en kanssa, mutta en mene sinne pariutumaan vaan parittelemaan. Ja se tunne jos itseäsi paljon nuorempi, 'tasokkaampi' ja kokeneempi nainen sitten kerran sattuukin viihtymään kanssasi sängyssä on todella voimaannuttava!
Ja ne kohtaamiset meidän seksinostajien kanssa on heidän työtä ja varmuudella paljon vähemmän erityisiä kuin mitä ne ovat meille.
En myöskään menetä yöuniani jos tapaaminen kanssani ei olekaan 'erityinen' pt:lle. Minulle riittää oikein hyvin jos pääsen kategoriaan 'miellyttävä asiakas, jatkoon'. Todellinen voittajafiilis tulisi jos katsoessaan kalenterista kuka tulee seuraavaksi ajattelisi, että "ihanaa, seuraava on mukava tapaaminen". Mistäs sinä muuten tiedät miten pt rankkaa tapaamisesi? En näe mitä hyvää voisi seurata jos ryhdyn arvuuttelemaan kuinka paljon parempi Seepeli, Lifti tai Ylilääkäri on lemppari-pt:ni kanssa
Kerron salaisuuden. Ne muutama kerta kun pt on saanut oikeasti kanssani eivät ole johtuneet erityisyydestäni eikä veret seisauttavista rakastajantaidoistani vaan pt taitaa olla seksuaalisesti hyvin aktiivinen, työstään nauttiva, helposti tuleva, tilanteeseen heittäytyvä, sillä hetkellä fiiliksissä, mahdollisesti hieman kierroksilla edellisen jäljiltä, olen vihjannut halustani miellyttää ja hän on halunnut opastaa. Siitä huolimatta AIVAN SAIRAAN IHANAA!
Kuva omasta viehättävyydestä voi olla hyvin vääristynyt kun sitä ei tule enää missään testattua. Sitten kun kuuma mimmi maksetulla ajalla pikaisen panon jälkeen hetken jaksaa esittää aidosti kiinnostunutta miehen kertoillessa päivästään ja rapsuttelee samalla karvaista rintaa, endorfiinin vallassa olevat aivot erehtyvät luulemaan kyseessä olevan tätä paljonpuhuttua kemiaa.
Mitä pahaa siinä on? Jos Jarno kuitenkin sisimmässään tietää pelin hengen eikä ole hetken kuluttua laulamassa serenadia hupakkokämpän ikkunan alla, niin miten tuollainen hetki taivaassa on sen huonompi asia kuin uppoutua hyvän kirjan tai leffan uumeniin ja antaa mielen ja unelmien viedä?
Olen mielestäni kokenut huikeita kemioiden kohtaamisia mutta en kuvittele, että sama pt vapaa-aikanaan lähtisi edes kovassa panetuksessa kapakasta mukaani panemaan. Näemme tämän kemia-asian kovasti erilailla.
Musta tässä on erinomainen pointti. Palveluntarjoajana koen, että tää on vihoviimeinen homma, jossa tommonen meininki kuitenkaan on mahdollista. Oon pohtinut paljon sitä, minkälaista kulttuurillista muutosta se vaatisi, että voisi olla myös ”fiiliksien” kanssa mahdollisimman oma itsensä.
Mulla on muutama asiakas ollut, joiden kanssa on ollut helpompi hengittää kuin kenenkään muun. Jos tietäisin 100-varman syyn tähän, kopioisin reseptiä Ja nimenomaan, jos olen maininnut jotain erityistä, oletukseni on ollut aina se, että asiakas haluaa perua.
Aika surullista. Minulle tuollainen "helpompi hengittää" -tyyppinen asiakassuhde sopisi mitä parhaiten. Yksi maksuseksin hienouksista on, ettei tarvitse esittää mitään ja olla se 'mies' jota luulet naisen haluavan. Tämä on paljon helpompaa jos myös pt on ihminen ihmiselle (tämä Viljan sigu on kyllä kuolematon!). Mielelläni voisin tapaamisen sisältöä tuunata siten, että saisin syliini naisen jolla on parempi fiilis.
Muutaman tutumman kanssa olen joskus omasta halustani päättänyt kokeilla, mitä se rehellisyys tuo tullessaan. Nimittäin, sekin voi olla tosi intiimiä, paljon intiimimpää kuin seksi monelle, ja siksikin on tärkeää kuunnella itseään silloinkin - paljon haluan avata itseäni ja millä tavalla? Yllätys onkin ollut suuri, kun asiakas on sanonut, että niin mielellään tulisi, ja jos vaan jaksan niin voidaan ottaa ihan iisisti. Toki kyseessä on ollut pidempiaikaisempi asiakas, johon on jo luottoa. Ja nää on olleet hyviä kokemuksia.
Erityisesti tuo "paljon haluan avata itseäni ja millä tavalla?" pistää miettimään. Jos itse mielelläni menisin tähän suuntaan, niin se ei välttämättä ole pt:lle ok. Sen molemmille hyvän rajan löytäminen henkisen puolen asioissa taitaa olla vaikeampaa kuin fyysisen puolen 'mihin saa koskea, millä elimellä ja millä tavalla' -jutut.
OT:
Ensimmäisellä tapaamisella pt:n kanssa hän alkoi itkemään. Säikähdin, että on tehty jotain mikä ylitti hänen rajansa (vaikkei ilmaissut mitään siihen suuntaan). Kun lohdutin ja kyselin mikä hätänä, niin kertoi. Asia ei liittynyt meidän seksisessioon ja onnistuin lohduttamaan ja hyvälle mielelle. Tuli tosi hyvä fiilis kun voin auttaa toista. Oli myös koskettavaa murtaa stereotyyppinen raja missä pt muuttui osaavan ja kuuman ammattilaisen roolista aidoksi ihmiseksi. Seksityö ja -asiakkuus on ihmisten kohtaamista!