Aina on kemiat kohdanneet. Mitä enemmän on maksanut, sitä enemmän ollut kemiallista kohtaamista. Lisäksi olen saanut fyysistä kohtaamista samassa määrin.
Uutiset:
Mitä enemmän on maksanut, sitä enemmän ollut kemiallista kohtaamista. Lisäksi olen saanut fyysistä kohtaamista samassa määrin.Minä noin yleisesti ottaen olen käynyt palveluntarjoajilla, joilla on samansuuruiset hinnat. Mainitsemastasi syystä "kemialliset kohtaamiset" pitäisi olla siis ei enempää, eikä vähempää samanlaiset.
...
Mun mielestä kemioiden kohtaaminen ei tarkoita automaattisesti alennusta tai ajanvenymistä tai puheluita siviilinumerosta. ..
Hupskukkakin on saattanut (ehkä?) kokea ihastumisen tunteita muutaman pikku orkkusen saatuaan.
Semmosta se on. Siviilisäädöt erikseen, niistä parhaat toki kaikista parhaita.
Mitä enemmän on maksanut, sitä enemmän ollut kemiallista kohtaamista. Lisäksi olen saanut fyysistä kohtaamista samassa määrin.Minä noin yleisesti ottaen olen käynyt palveluntarjoajilla, joilla on samansuuruiset hinnat. Mainitsemastasi syystä "kemialliset kohtaamiset" pitäisi olla siis ei enempää, eikä vähempää samanlaiset.
Näin ei ole. Jokainen ihminen on erilainen, jokaisen tavat ja tottumukset ovat erilaiset. Jos kyseessä olisi kone tilanne olisi mainitsemasi kaltainen. Maksullinen nainen ei ole kone vaan inhimillinen olento, jolla myös on tunteet, tavat ja tottumukset.
Pitkälti henkilökemioiden kohtaaminen on riippuvainen itsestä ja siitä miten pitkälle haluta tätä illuusiota viedä. Kun suljet oven takanasi on illuusio ohi ja palaat reaalielämään, joko tyydytettynä tai sitten et.