No, kerran eräs neitokainen osoitti hieman mustasukkaisuuden merkkejä kun rapsutttelin koiraa liian pitkään. Eli ei haittaa vaikka allergiaakin on, kunhan saa varoituksen ajoissa niin tietää varautua.
Uutiset:
Poislukien vahvalla vartiokoiravietillä varustetut ja luonnehäiriöiset pit bullit tai dogo canariot.
Mut siis hyväksyt luonnevikaiset tai vahvan vartiovietin omaavat muut miljoona rotua?
Poislukien vahvalla vartiokoiravietillä varustetut ja luonnehäiriöiset pit bullit tai dogo canariot.
Mut siis hyväksyt luonnevikaiset tai vahvan vartiovietin omaavat muut miljoona rotua?
Rivien välistä lukeminen, käänteismerkitylset ja erinäisten asioiden päättely on hyvä hallita. David Lynchin tai Dostojevskin hengentuotteilla voi vaikka treenailla.
Muistui ysäriltä yksi kokemus mieleeni. Tapasin yöelämässä naisen. Juttu luisti välillämme siihen malliin, että saattaisi joku muukin asia luistaa yhtä hyvin. Taksi alle ja suuntana vantaalaislähiö. Taka-ajatuksena oli silloin tietenkin raamatun lukeminen ja keskustelu kansantalouden tilasta.
Perillä odotti kaksi täysikasvuista saksanpaimenkoiraa, jotka aloittivat yhteen ääneen melkoisen tervetuloseremonian johon koko talo heräsi. Tajusin, että tästä oli onnenpäivä kaukana. Siistin ja huolitellun näköisen tytön kämppä oli lisäksi kuin käsikranaatin jäljiltä. Olin, että wtf ja omg, mutta katsotaan mitä tästä tulee.
Kun vähänkin yritin hipaista tytön olkapäätä, niin toinen koira näytti hampaat ja aloitti tervetuloseremoniaakin kovemman mekkalan. Tässä vaiheessa sanaakaan sanomatta ulkovaatteet niskaan ja etsimään taksitolppaa. Sitä saikin sitten tosissaan etsiä. Että tämmönen tapaus.
Jos koira löytyy palveluntarjoajan taloudesta, niin ensiksi kysyn rotua.
^
Papukaija! Aika jännä.😊 Oletko opettanut sille jonku hokeman..? Vaikka että "aika loppui, aika loppui, pihalle, pihalle " 😁
Rivien välistä lukeminen, käänteismerkitylset ja erinäisten asioiden päättely on hyvä hallita.
Muakin ärsyttää koira ihmisenä. Koiran kuuluu olla koira eikä ihminen.Rivien välistä lukeminen, käänteismerkitylset ja erinäisten asioiden päättely on hyvä hallita.
Sun rivien välit on tossa kohtaa vaan typerän kapeat. Koira ihmisenä ärsyttää kun leimataan tiettyjä rotuja vaan sen perusteella mitä on satuttu kuulemaan. Toki Bittbull on monesti nostettu esiin ihan aiheesta, mut jälleen kerran syy löytyy sieltä ruokkivan käden päästä.
^ Mun mummo on suustaan itse tuollainen 🤣hieno mummo sulla
Minulla on, erillisessä makuuhuoneessa. Eläimet ovat huomaamattomia. Jos minua kohdellaan väkivaltaisesti, huudan, ja koira aloittaa julmetun haukunnan, ja siihen alueen naapurit ja ensiapuporukka tietää reagoida.
Ikävä kyllä hepopu ei aina ymmärrä vaan jatkaa ns keskustelua.
Villakoirat vituttaa. En halua mennä paskaiseen kämppään. Asun nimittäin sellaisessa.
Jos koira löytyy palveluntarjoajan taloudesta, niin ensiksi kysyn rotua.
Minua ei lemmikki haittaa niin kauan, kun sen nimi ei ole Igor. Jos neito sanoo puhelimessa, että mulla on täällä tämä Igor, mutta voin käskeä se tohon kaappiin siksi aikaa, niin homma jää kyllä siihen.