Spostiin tuli viesti: nähdäänkö.
Vastasin: joo
Uutiset:
Meissä asiakkaissa on kaikenlaisia, joidenkin kanssa ei kemiat toimi, jotkut eivät hallitse kirjallista viestintää. Luulen että menestyvimmät palveluntarjoajat hallitsevat tällaisetkin asiakkaat ja tilanteet. Olen ymmärtänyt tämän foorumin viestinnän perusteella, että tällaisilla palveluntarjoajilla on tasaisin asiakanta.
Meissä asiakkaissa on kaikenlaisia, joidenkin kanssa ei kemiat toimi, jotkut eivät hallitse kirjallista viestintää. Luulen että menestyvimmät palveluntarjoajat hallitsevat tällaisetkin asiakkaat ja tilanteet. Olen ymmärtänyt tämän foorumin viestinnän perusteella, että tällaisilla palveluntarjoajilla on tasaisin asiakanta.En yhtään epäile sanojasi etteivätkö viittaamasi PT:t hallitsisi näitä tilanteita, mutta isossa viestivirrassa sellaiset viestit kuin "nähdäänkö" tuskin herättää suuria vastaushimoja PT:ssä.
Meissä asiakkaissa on kaikenlaisia, joidenkin kanssa ei kemiat toimi, jotkut eivät hallitse kirjallista viestintää. Luulen että menestyvimmät palveluntarjoajat hallitsevat tällaisetkin asiakkaat ja tilanteet. Olen ymmärtänyt tämän foorumin viestinnän perusteella, että tällaisilla palveluntarjoajilla on tasaisin asiakanta.
En yhtään epäile sanojasi etteivätkö viittaamasi PT:t hallitsisi näitä tilanteita, mutta isossa viestivirrassa sellaiset viestit kuin "nähdäänkö" tuskin herättää suuria vastaushimoja PT:ssä.
Vähän aikaa sitten yksi kysyi, että saako hän ottaa lapsen mukaan tapaamiselle.
Haluan lähteä liikenteeseen sillä, että mitä tarkoittaa Pöjät??