Käyn Thaihierojalla kun kroppa vaatii hierontaa. Sellaset 2-4xkuussa, riippuu miten on pelaillu palloo..
Jotenkin minulle paras ja sopivin hieronta on thaihieronta, siis oikea sellainen.
Se taito tulee heille äidinmaidossa ja se ei ole teknistä suorittamista, vaan kehon hyvinvointia kuunnellen tekevät mitä milloinkin pitää. Puhun nyt siis edelleen ihan oikeasta koulutetusta thaihierojasta.
Itse tykkään leveästä sängystä, jossa on pääaukko ja johon hieroja pääsee hyvin sängyn päälle tekemään tarvittaviaan (kävelee selän päällä ym.). Oikea thaihieronta on patjalla lattialla, mutta minä en tykkää kun pitää olla koko mahallaan hieronta-aika (45/90min.) niska vinossa. Pitää ottaa sen jälkeen niskahieronta erikseen, heh.
Kuitenkin löytänyt hyvän vakimestan, jossa saa happyendin automaattisesti kun tuntee tytöt ("X-tulee, juhuu").
Eivät anna happyendiä jos erikseen mainitsee. Yksi heistä sai muuten orgasmin kerran, kun halusi minun samalla keskittyvän nänneihinsä. Hän muuten oli kova, miten sen nyt sanoisi, ilmaisemaan itseään verbaalisesti. Hauska oli kun hän lausui fraaseja "just noin, just noin, just like that" Thaikuksi
Kerran yksi nainen sai orgasmin kun hyväilin hänen korvaa.. Toi meni vähä OT..
Vastaus siis aloitukseen, että tuossa se tulee just spontaanisti, kun sinä menet sinne oikeaan hierontaan, niin kun minä ainakin aina nukahdan tai melkein nukahdan hierojalla, niin onpa mukava kun se silleen luonnollisesti tulee siinä sivussa. Sitä ei tarvitse odottaa, eikä sitä tarvitse erikseen pyytää.
Valitsen muuten tuon hierojalla käynnin 99 kertaa sadasta vs. hupakot.
p.s. paras on happymiddle eikä niinkään end..