Mun korvaan kuulostaa, että aloittaja on ottanut yhteyttä ihan hyvällä viestillä, ja ongelma on tällä kertaa toisessa päässä 😁
Henkilökohtaisesti arvostan just tuollaista aloitusviestiä, missä esitellään itsensä (ja kyllä, saa kertoa myös jotain persoonasta, ja edes se ikä (noin suunnilleen) on kiva tietää!😘), kerrotaan mitä toivotaan, milloin ja missä. Täydellistä! 🥰
Itse uskon, että ongelma saattaa olla tuossa anaaliseksi-toiveessa, että sen tarjoajia ei löydy, ja mimmit ei välttämättä vastaa ollenkaan, jos eivät sitä tee. Itse pyrin aina laittamaan edes jonkun "valitettavasti en tarjoa toivomaasi palvelua"-viestin, mutta pakko myöntää, jos on tosi kova kiire, ja valittava vastaanko sille, joka saattaisi tulla asiakkaaksi, vai sille, joka ei tule, niin... (Silloinkin yritän kyllä oikeasti edes myöhemmin laittaa jonkun pahoittelun, mutta ihmisiä tässä vain ollaan ja joskus se voi unohtua.)
Mutta sanoisin, että jatka tuolla samalla taktiikalla, ja ehkä rapsoista kannattaa katsoa anaali-suosituksia 😘 Toivottavasti onni kääntyy! 😊