^ Furryna jos haluaa ottaa oikein varman päälle.
Uutiset:
Olenko mä ainoa turska joka maksaa nimenomaan siitä, ettei tarvitse roikkua missään vaate- tai laukkukaupassa teeskentelemässä että kiinnostaa..?
Tosin kai se voisi olla hauskaa vaihtelua tehdä hotain muutakin kuin niitä pikapanoja. Rengaskaupoille en kuitenkaan ehhkä lähtisi..
Varmaan se idea olisi siinä, että tekeminen olisi kummallekin mieluista. Mä voisin esimerkiksi lähteä seuralaiseksi Finnconiin, siellä voisi kumpikin säilyttää helposti anonymiteetin. Kotiin sitten kassit täynnä kirjoja ja muuta tilpehööriä.
Voihan tuo sokerideittailu olla ihan toimiva juttu monillekin. Itse tekisin mielelläni joidenkin asiakkaiden kanssa muutakin kuin perinteisiä pikapanoja, mutta sitten taas tuo sokerideittailun tavaroilla lahjominen ei houkuttele. Tai sitten mulle pitäisi ostaa esimerkiksi vaikka Hormel Foodsin osakkeita ja auton talvirenkaat. En ole todellakaan merkkilaukkujen perään.
Siinä vasta olisikin näky kun turska kärräis tapaamiseen sarjan Michelinin talvinakkeja
Tai sitten mulle pitäisi ostaa esimerkiksi vaikka Hormel Foodsin osakkeita
Tuo Finncon vaikuttaa kiinnostavalta tapahtumalta. Tyhjennetäänkö kassit sitten kotipuolessa?
Tuo Finncon vaikuttaa kiinnostavalta tapahtumalta. Tyhjennetäänkö kassit sitten kotipuolessa?
Voihan niitä kasseja käydä välillä tyhjäämässä vaikka hotellissa, kirjat kun on tosiaan aika painavia.
Seuraavasta finnconistahan tulee kohta foorumitapaaminen
Voihan niitä kasseja käydä välillä tyhjäämässä vaikka hotellissa, kirjat kun on tosiaan aika painavia.
^ Voidaan sopia ennakkoon joku teema, johon pukeudutaan. Sitten, kun huomaa jonkun samoin pukeutuneen, voi suoraan ehdottaa "Lähekkö paneen?"
Esimerkiksi smurffi-teema voisi toimia, niitä on siellä aika vähän.
Star Trek ja Game of Thrones, sekä ne lukemattomat anime-hahmot, ovat taas yliedustettuina.
Minähän olen sitten pukeutunut Picachuksi- saa tulla halaamaan.
^ Eijei, nyt sä oot ymmärtänyt ihan väärin, sun pitää googlettaa finncon ja kattoa myös kuvahaku.
Ensi vuoden Finnconissa tulee olemaan varmaan ennätysmäärä seksuaalista ahdistelua.