Sellainen, joka ei yritä liikaa. Seksin ei ole tarkoitus olla ”täydellinen” suoritus. Jos nainen ei huuda kiimoissaan koko ajan, se ei tarkoita etteikö tuntuisi hyvältä.
Ehdottomasti noin, mutta itsellä tämä asia tuli ajatuksiini muistellessani erästä tapahtumaa hyvin kauan sitten.
Erään upean ladyn kanssa harrastimme mielestäni hyvää seksiä. Matka itse penetraatioon hoidettiin hyvinkin pitkän kaavan mukaan sisältäen paljon useiden eri vartalon kohtien hyväilyjä, kiirehtimättä. Ollessani naisen jalkojen välissä ja aloittaessani kielityöskentelyä muistan vieläkin naisen huokaisun, jossa hän ilmoitti minun olevan uskomattoman ihana nuolija. (Tuollaiset vaan jää mieleen varsinkin, kun ne sattuvat vielä kuulostaman niin todelta ja aidolta, kun vain mahdollista on. Ehkä liian harvinaista herkkua korvilleni.)
Jossain vaiheessa nainen oli minun mielestäni hyvinkin lämmin ja valmis itse panemiseen. Muistaakseni asentoja oli useampia, mutta selvästi muistan, kun käänsin hänet ratsastamasta selälleen ja nostin hänen hänen jalkansa olkapäilleni. Hyvin pian naisen olemus muuttui kiihkeämmäksi ja hän halusi laskea jalkansa alas. Seuraavaksi hän ohjasi minua lähetyssaarnaajassa eteenpäin hänen päällään, tavallaan minun lantiotani enemmän hänen ylävartaloa kohti. Käsillään pakaroista kiinni pitämällä hän ohjasi penetraationi suuntaa ja tahtia, joka muuten oli; ei niinkään ylös_alas suuntaista eikä nopeaa vaan enemminkin liukumista eteen-taaksesuuntaisesti hänen päällään rauhallisesti, mutta intesiivisesti, loppuhuipennusta lukuunottamatta, jossa hän tahditti minua, kuin viimeistä päivää. Tässä "panemisessa" tämä upea nainen vei miestä, aivan kuten paritanssissa miehen kuuluu viedä naista.
Huvittavinta mielestäni oli, että henkeä tasaillessamme, nainen tosissaan pyyteli anteeksi, että hän pääsi maaliin ennen minua. No jos molemmat maaliin asti pääsevät, niin onko panemisessa se edes mahdollista toisin päin?
Any how kuulostaa keskinkertaista huonommalta novellilta, vaikka totta.
Jatkoajatuksena ajattelin huippu-urheilijoita, jotka harjoittelevat uudestaan ja uudestaan, lukemattomia kertoja erilaisia ja taas eriliasia tekniikoita kaikkiin mahdollisiin pelitilanteisiin valmistuen. Sitten itse suorituksessa heidän ei tarvitse miettiä, mitä ja miten tehdä vaan kaikki toiminta tulee suoraan selkäytimestä juuri kyseisen tilanteen tai vastapelaajan mukaisesti.
Mietiskelee
Näppäimistöllä selvästikin tosi kuiva kuiva ja tylsä tyyppi, mutta toivottavasti lakanoiden välissä täydellinen vastakohta.