Puuttuiks vielä vatsa-ketju...?
Röllykälle myös kuvaus mahdollisuus!
PS. Joo, toi bolero on nurinpäin päällä. Huomasin kun kuvat oli jo otettu. Tietysti.
Nää Venlan kyykyt on aika huikeita Aikamoiset korkkarit
Uutiset:
Puuttuiks vielä vatsa-ketju...?
Röllykälle myös kuvaus mahdollisuus!
PS. Joo, toi bolero on nurinpäin päällä. Huomasin kun kuvat oli jo otettu. Tietysti.
Minttuliinin vatsa (se osa kropastani josta itse tykkään kaikkein vähiten )
Minttuliinin vatsa (se osa kropastani josta itse tykkään kaikkein vähiten )
Kompataan...Minttuliinin vatsa (se osa kropastani josta itse tykkään kaikkein vähiten )
En havaitse kyllä suurennuslasillakaan kuvassa mitään vikaa 😊 Hyvin menee jos tuo on muka heikoin kohta.
Jenkkakahvoja en löytänyt mutta laitoin ihan Liftiä varten verkkarit kun se oli siinä yhdessä rapsassa kertonut miten paljon tykkää niistä.
Ja supersankariposeeraus myös.
Jenkkakahvoja en löytänyt mutta laitoin ihan Liftiä varten verkkarit kun se oli siinä yhdessä rapsassa kertonut miten paljon tykkää niistä.
Voisin tuohon tulla venyttelemään ja kokeilemaan taipumista... kumpi taipuu ja mihin suuntaanMä olen kyllä sangen taipuisa. Demonstroin tätä usein ihmisille jutustelun ohella laittamalla jalkani niskan taakse, mikä aiheuttaa usein sellasen "mitä v*ttua sä teet"-reaktion.
Minä kaikkien läsnäolijoiden valvovien silmien alla tunnustan - luovutan! lasihelmi näyttää upealta pieruverkkareissa Voi hitsi kun mulla vielä seisoisiOho, sainko juuri Liftiltä kehuja? Olen selvästi tehnyt elämässäni jotain oikein. Tunnen oloni heti paljon arvokkaammaksi. Tätä pitäisi melkein juhlistaa jollain. Ehkä nostan vähän taksaa ja alan mainostaa, että Liftikin suosittelee. Vaikket ehkä ihan vielä suositellut, mutta suosittelisit jos kokeilisit. Jos siis seisoisi. Vaikka ei se haittaa vaikkei seisokaan, on muitakin tapoja kokeilla. Ihana Lifti ❤️
Voisin tuohon tulla venyttelemään ja kokeilemaan taipumista... kumpi taipuu ja mihin suuntaanMä olen kyllä sangen taipuisa. Demonstroin tätä usein ihmisille jutustelun ohella laittamalla jalkani niskan taakse, mikä aiheuttaa usein sellasen "mitä v*ttua sä teet"-reaktion.Minä kaikkien läsnäolijoiden valvovien silmien alla tunnustan - luovutan! lasihelmi näyttää upealta pieruverkkareissa Voi hitsi kun mulla vielä seisoisiOho, sainko juuri Liftiltä kehuja? Olen selvästi tehnyt elämässäni jotain oikein. Tunnen oloni heti paljon arvokkaammaksi. Tätä pitäisi melkein juhlistaa jollain. Ehkä nostan vähän taksaa ja alan mainostaa, että Liftikin suosittelee. Vaikket ehkä ihan vielä suositellut, mutta suosittelisit jos kokeilisit. Jos siis seisoisi. Vaikka ei se haittaa vaikkei seisokaan, on muitakin tapoja kokeilla. Ihana Lifti ❤️