Ei vaikuta päätökseen millään tavalla.
Uutiset:
Kyllähän se vaikuttaa, mutta pikemminkin niin päin, että valitsen listalta sen ahnaimman CIM-kurlaajan ja otan päivän viimeisen ajan. Näin pääsen makustelemaan sillä spermaisen sateenkaaren aromilla, jonka 12 edeltäjääni ovat tärkkelöineet ahkeran ihanaisen huulille. Mmm...
Noita nuolemissuojia saa ainakin alan nettikaupoista ja varmasti kivijalkaliikkeistäkin. Käsittääkseni aika useilta seksityöntekijöiltäkin löytyy kysyttäessä. Mullakin on vielä yksi kappale kaapissa.Pidä se siellä lukitussa laatikossa ja hukkaa avain.
Owot ei ole koskaan kiinnostanut mutta pimpsaa tykkään nuolla.
Sama.
pillun nuolen paljaana ja se on tapaamisen edellytys
Paljaan pillun nuoleminen on tärkeimpiä juttuja
Pillut nuolen ilman kelmuja se vaan on parempi niin!
Jostain syystä nuolen pillua aika huolettomasti
ja nuolisin persettäkin, jos siihen olisi enemmän tilaisuuksia. Ristiriitaista sekin, mutta näissä hommissa harkintakyky vaihtelee tilanteen mukaan.
Itsehän en vois kuvitellakaan nuolevani. Sama kuin nuolisi huvipuiston kaiteet*, jossa virtaa edellisen asiakkaan pallihiki.
Mä kyllä veikkaisin, että seksityöntekijät keskimäärin huolehtivat tautisuojauksesta ja testaamisesta paremmin kuin muut satunnaisseksiä harrastavat. Ainakin omassa tuttavapiirissä (tosin vuosia sitten, nykyisin valtaosa on pariutunut tylsästi yhden ihmisen kanssa.) olen todennut monien paneskelevan ilman kortsua aika huolettomasti.
Pointtini siis on, vaikka sinä toimisit seksinmyyjänä kuinka vastuullisesti tahansa, siinä yhtälössä on toinenkin puoli, jinka tekemisistä et tiedä mitään.
Urani alussa ekat kuukaudet tarjosin owo&cim, mutta lopetin kun tajusin että riskit kasvaa ihan älyttömiksi. Jotenkin sitä ei aloittaessa tajunnut että on ihan eri asia siviiliseksin määrässä suojaamattomat jutut kuin ammattilaisena. Mutta tietäen sen mikä se paljaalla imuttelujen määrä ammattilaisella oikeasti on, niin tuntuu tosi hurjalta miksi ihmeessä kukaan tieten tahtoen haluaisi ottaa riskiä.
Ja vaikka kuinka miettisi pelkkää rahaakin, niin mä en silti ymmärtäisi. Owo:n ja cim:n tarjoamisen lopettaminen toi mulle aikanaan GFE-asiakkaat, jotka edelleen edustaa suurinta osaa mun asiakkaista. Sen minkä asiakasmäärässä hävisi owo & cim (tyypillisesti lyhyitä aikoja) perässä juoksijoissa, voitti moninkertaisesti pitempiä aikoja ottavissa GFE-asiakkaissa.
En myöskään näe, miten owo olisi ristiriidassa GFE:n kanssa. Mitään deepthroatia ei tartte tarjota, itseasiassa kieli vain terskan alla vois riittää.
Suutelu?