Joo onhan noita kirjoitteluja ollut. Muistaakseni eräs suosittu ulkkarikin kirjoitteli, että edelleen tällä sivustolla kirjoitteleva turska oli vaatinut owoa ihan pokkana verisen kullinsa kanssa.
Uutiset:
^^niin ne myyttiset "tekstarit"..niiden uskottavuus olikin samaa luokkaa kuin, että Hawaijin maastopalot olisi aiheuttanut avaruudesta ammutut laserit.Tai hawaiji-paitojen kaksoimerkitys.
"Tekstarit", joille hutsu antoi julkaisuluvan ja niitä ei julkaistu...koska niitä ei ollut olemassa. OWO:tta jäänyt verikullinen turska mustamaalaa hutsun julkisesti ja keppihevosena vetää mukaansa foorumilla vaikuttaneen pitkäaikaisen nettikaverinsa....varsinainen sankaritarina.Ne salaliittoteroriat, ne salaliittoteoriat...
Mutta on täysin mahdollista,että saa. Löytyy asiasta juttua ihan intternetistä.Herpes ja kondylooma tulee jos tullakseen käytti kortsua tai ei.
Tuossa on kyllä nyt vähän mutkia oikaistu. Voivat ne toki tulla, vaikka kumia käyttäisi, mutta kyllä kumi silti riskiä pienentää merkittävästi. Että ei se nyt sentään yhtä helposti ja todennäköisesti tule käytti tai ei.
Niin...
Mä ajan prätkällä kesähelteillä ilman asiallista suojausta eli t-paidassa ja shortseissa.
Ajan myös autolla ylinopeutta, kävelen päin punaisia, ajan ajoneuvoilla päin punaisia, ohittelen kielletyillä alueilla, lähden toisinaan töistä ennen 1530, maksan palvelut aina verottomana jos mahdollista etc.
Lista jatkuu.
Ja owona aina suikkarit.
Living on the edge ya know.
Elämä on valintoja.
"We're all gonna die and there's no sequel".
Nimenomaan.
En mä kyl liiemmin välitä ihmisistä, se on totta.
Mut toi suikkarihysteria...
pitäkää se itsellänne ilman tuota naurettavaa syyllistämistä.
Sitäpaitsi tiedän olevani puhdas. Eli kenen terveydellä mä leikin?
Niin...
Ajan myös autolla ylinopeutta, kävelen päin punaisia, ajan ajoneuvoilla päin punaisia, ohittelen kielletyillä alueilla, lähden toisinaan töistä ennen 1530, maksan palvelut aina verottomana jos mahdollista etc.
Lista jatkuu.
Ja owona aina suikkarit.
Living on the edge ya know.
Elämä on valintoja.
"We're all gonna die and there's no sequel".
Nimenomaan.
Pyrin imettämään kullini huputettuna, enkä koskaan ehdota paljaalla imemistä. Mutta jos neito tarjoaa huputonta suuhoitoa, niin en pysty kieltäytymään. Jos owo-neitoja osuu kohdalle, olen onnellinen, vaikka samalla vähän pelottaakin. Nämä on näitä harrastukseen liittyviä ristiriitaisia juttuja, joille en voi mitään.
Jostain syystä nuolen pillua aika huolettomasti ja nuolisin persettäkin, jos siihen olisi enemmän tilaisuuksia. Ristiriitaista sekin, mutta näissä hommissa harkintakyky vaihtelee tilanteen mukaan.
Eli jos huoralla lukee että nuolemista tai paljaan imua, niin kiinnostaako vai ei?
Itse jätän väliin ne joilla paljasta tarjolla.
^^ Tähän ei ole tarpeen vastata muuta kuin että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.