Ikää on. Kokemusta ei ole. Ainoa mahdollisuus seksiin olisi maksullinen.
Miten kehtaan? Miten löydän palveluntarjoajan, joka suhtautuu tilanteeseeni oikein?
Miten kehtaan? Miten löydän palveluntarjoajan, joka suhtautuu tilanteeseeni oikein?
Uutiset:
Miten asiaan suhteudutaan oikein tai väärin?Paras olisi, että muhun suhtauduttaisiin kuin muihinkin. Vaikka hyvä olisi tietää tilanteeni.
Miten poikkeat muista seksinostajista noin yleensä ja miten palveluntarjoajan tulisi se huomioida?
En tiedä mistäpäin olet, mutta vahva suositus Venlalle. Häneltä riittävän pitkä aika, se on siinä!Miten asiaan suhteudutaan oikein tai väärin?Paras olisi, että muhun suhtauduttaisiin kuin muihinkin. Vaikka hyvä olisi tietää tilanteeni.
Miten poikkeat muista seksinostajista noin yleensä ja miten palveluntarjoajan tulisi se huomioida?
Tosiaan, kun olen tässä kokematon niin kai odottaisin empaattisuutta ja ymmärrystä.
Uskon, että suurimmalle osalle ainakin suomalaisista palveluntarjoajista asia ei ole ongelma eikä mitään ja empatiaa ja ymmärrystä on tarjolla. Itse ajattelisin, että kannattaa varata ainakin tunnin aika jos yhtään uskoo jännittävänsä.Oletan kanssa, että suomalaisen kanssa mun olisi helpompi toimia ja kertoa tilanteeni.
Uskon, että suurimmalle osalle ainakin suomalaisista palveluntarjoajista asia ei ole ongelma eikä mitään ja empatiaa ja ymmärrystä on tarjolla. Itse ajattelisin, että kannattaa varata ainakin tunnin aika jos yhtään uskoo jännittävänsä.Tämä täysin totta, ja mikä tärkeintä asia hoidetaan loppuun asti. Tyylillä ei väliä, asiakkaan laukeaminen on tärkeintä. Jää hyvä mieli.
Silti hieman pelottaa. Olen aikamies, mutta ei kokemusta seksistä. Miten siihen suhtaudutaan?
Uskon, että suurimmalle osalle ainakin suomalaisista palveluntarjoajista asia ei ole ongelma eikä mitään ja empatiaa ja ymmärrystä on tarjolla. Itse ajattelisin, että kannattaa varata ainakin tunnin aika jos yhtään uskoo jännittävänsä.Oletan kanssa, että suomalaisen kanssa mun olisi helpompi toimia ja kertoa tilanteeni.
Silti hieman pelottaa. Olen aikamies, mutta ei kokemusta seksistä. Miten siihen suhtaudutaan?
Ikää on. Kokemusta ei ole. Ainoa mahdollisuus seksiin olisi maksullinen.
...
Uskon, että suurimmalle osalle ainakin suomalaisista palveluntarjoajista asia ei ole ongelma eikä mitään ja empatiaa ja ymmärrystä on tarjolla. Itse ajattelisin, että kannattaa varata ainakin tunnin aika jos yhtään uskoo jännittävänsä.
^
Höpönpöpön. Ei kun käsirautoihin ja piiskaa
Kun olet tätä paikkaa löytänyt olet jo pitkällä...
etsi mieluisa (sinua varten tätä teet) kotimainen ja ole hänelle avoin jännityksestä jne...
Useammat pt:t osaavat ottamaan sitä huomioon väittäsin...