Ei tää seksityöntekijöiden kiinnostus asiakasta kohtaan maksetun ajan ulkopuolella mun käsittääkseni kauhean yleistä ole ollut, että ei teidän kaikkien kannata stressiä ottaa asiasta.
Mikä on yleistä ja mikä ei.
Olen seurustellut kolmen kotimaisen huoran kanssa ja tapaillut muutamaa. Tulee 15 sekunnissa mieleen heti kolme huoripukkia joilla on käynyt samoin. Tulee huoria mieleen jotka seurustelee tälläkin hetkellä entisen asiakkaan kanssa. Väittäisin että on yleisempää kuin monessa muussa ammatissa.
Tai toisaalta joudun kyllä heti vetää takasin omalta kohdaltani, koska en tosiaan ollut kenenkään asiakas. Ja tässä tää mun pointti nyt tulee:
Asiakkaille ei soitella, viestitellä, perään ei huhuilla. Minä luotan siihen huoraan, jonka asiakkaana olen, että sieltä ei saatana tule mitään sellaista vääntöä mitä Lissujen kanssa joutuu vääntää.
Minä käytän maksullisia palveluita juurikin sen takia että minut jätetään rauhaan.
Myönnän että olen ehkä "vähän outo lintu" mutta sen jälkeen kuin raha on vaihtanut omistajaa niin peli on palattu. Pyllistys ja heippa. Niin kauan kuin raha ei ole vaihtanut omistajaa niin tehän olette mulle R-kioskin Lissuja...makeinen on vähän eri. Tai ehkä puhutaan pikkusuolaisesta.
Anyway, muutamaa karvapersettä kun katselen, niin onneksi huora on soittanut ja pyytänyt treffeille.
Että ainoastaan positiivistahan tässä on tapahtunut.