Ja hyvä aina muistaa, että huorissa käyminen ei ole pettämistä ainakaan jos kotona että pillua saa.
Tai teknisesti on mutta ei moraalisesti.
Uutiset:
Ja hyvä aina muistaa, että huorissa käyminen ei ole pettämistä ainakaan jos kotona että pillua saa.
En helvetissä, miksi niin tekisin ja onko joku niin vieraantunut todellisuudesta, että jos lähdetään veljet eduskuntatalon rappusille huutamaan? Aivan varmasti asiakkaan näkökulma kiinnostaa esim. sisäministeri?
En helvetissä, miksi niin tekisin
...
Mä jaoin Twitterissä mun yhden ”esitelmän” ja sen lopputulemana eduskuntaryhmän naisosasto otti virallisen kannan seistä seksityön ja sen tekijöiden äänen takana. Yksi twiitti. Ja mä olen ihan helvetin ylpeä siitä asiasta, vaikka en voikaan omilla kasvoillani asian takana seistä.
Ei tietenkään jos vaimokin saa käydä huorissa.
Tilata pari tuntia aikaa ihanan Alejandron kanssa.
Alejandro panee upealla. paksulla kullilla pari tuntia, antaa sitä alkuajan boyfriend experienceä ja kielellänsä käy aakkoset läpi alakerrassa. Myös takaperin.
Hmmmmmm...Alejandro
Eiköhän tuo ole myös moraalisesti sitä itseään, pettämistä. Jos ei sitä pettämisenä pidä niin pitäisin sitä itsensäpettämisenä.
Onko se tuomittavaa, ehkäpä ei, kukin elää omaa elämäänsä.
Mutta asiaan, voisin kuvitella suostuavani omilla kasvoilla esiin mutta en ilman lähimmäisteni, siskot ja avopuoliso, suostumusta.
Alejandro on taruolento, Beyoncekin vaan unelmoi ja laulaa siitä.
Ei tietenkään jos vaimokin saa käydä huorissa.
Tilata pari tuntia aikaa ihanan Alejandron kanssa.
Alejandro panee upealla. paksulla kullilla pari tuntia, antaa sitä alkuajan boyfriend experienceä ja kielellänsä käy aakkoset läpi alakerrassa. Myös takaperin.
Hmmmmmm...Alejandro
Aivan vapaasti. Olen sitäpaitsi varma että vaimo on pettånytkin joskus. Meillä on suhde joka perustuu käytäntöön.
Jos rakastun toiseen otan eron. Muuten mennään tällä. Ukkomiehet ymmärtävät kyllä, muut moralisoivat.
Jos annettais kaikkien kukkien kukkia niin kauan kuin lakia ei rikota eikä ketään henkilökohtaisesti pahemmin loukata.