Siis ylivoimainen enemmistö huorista harrastaa oraalejaan vain suojattuna?
Olen tässä pari päivää selannut, enkä valitettavasti ole löytänyt yhtäkään sellaista.
Jäänee väliin tää harrastus minun osaltani.
Selvennä vähän tyhmälle, siis et löydä tyttöä kenen pillua pääsisit nuolemaan kelmun läpi vai mitä?
En löydä tyttöä, joka EI tarjoa owoa.
Kun tähän lisää vaatimukseksi, että ei myöskään tarjoaisi suutelua, tai cunnilingus/Anilingus,
Ei yksinkertaisesti löydy vastuullista hyvää tyttöä, eikä siinä auta, vaikka maksaisi enemmän.
Mitä sillä owolla on väliä? Suikkarin saa aina kumilla halutessaan ja pakko ei ole suudella.
Ei yksinkertaisesti inspiroi tippaakaan vastuuttomat tytöt joilla itsearvostus ja potentiaali nollissa.
Ei ole kivaa. Yhtäkään profiilia PK-seudulla, joka oikeasti tällä teollisuudenhaaralla pitäisi kiinni suojauksesta, ei ole tullut vastaan.
Tässä Vaiheessa Voisi Kuvitella, että jos käy niin tähtitieeteellinen munkki, että sellainen tulee vastaan,
Se on vain olosuhteiden pakosta (tyttö on variaatioinfektioissa ja businessmoduuli ei kestäisi edes sitä viikon keikkaa uudella nimellä)
On myös riski, että saa esim. eksoottisempia, pysyviä HPV- ja herpesvariaatioita kuminkin kanssa.
Oletko nyt tosissasi?
Syyllistät koko pt-ammattikunnan "vastuuttomiksi"?
Suutelun vuoksi?
Koska selkeä enemmistö suomalaisista pt:sta ovat kyllä erittäin tarkkoja suojauksen suhteen.
Ja minun näkökulmastani valitettavan harva tarjoaa owoa. Se karsii useimmat pois.
Koetko siviilipuolen kenties jotenkin turvallisemmaksi?
Omat sinkkuaikojen kokemukset eivät tue tätä olettamusta kyllä lainkaan.
Jos pussailu noin pelottaa, tämä harrastus on kyllä täysin väärä.
Itseasiassa koko elämän sisältö kannattanee miettiä uusiksi, jos suutelu noin pelottaa.
Samat taudit ne on niilä siviilipuolen tytöilläkin, jos on ollakseen.
Ennen onanointia pese kädet, mielellään tärpätillä ja muista ehdottomasti kumihanskat. Kahdet päällekkäin.