^ Repukat jumissa.
Ainiin, suklaa. Repesin.
Ainiin, suklaa. Repesin.
Uutiset:
näkisin juuri tuon elinkeinovapauden nykypäivään tehoavampana argumentointina
Sitten varmaan kannatat myös laillisia bordelleja, toiminnan organisoimista ja työvoiman vapaata liikkuvuutta?
Onko siellä missä nämä ovat laillisia (Saksa, Espanja?) tilanne seurausta kuvatunlaisesta argumentoinnista?
Niin eihän sitä ostoa olla todellakaan kieltämässä. Aiheesta on monesti ollut keskustelua ja aina on päättävät tahot (ja muutkin) tyrmänneet idean.
En tunne kummankaan maan bordellihistoriikkaa sen kummemmin muuta kuin tämän rekisteröintilain muutaman vuoden takaa millä pyrittiin puuttumaan Saksan ihmiskauppatilanteeseen, huoraID taisi olla kansanomainen nimitys. En ole seurannut kuinka muutosehdotukset ovat edistyneet jos ovat.
Niin eihän sitä ostoa olla todellakaan kieltämässä. Aiheesta on monesti ollut keskustelua ja aina on päättävät tahot (ja muutkin) tyrmänneet idean.Mun arvaus on kokemusten perusteella, että sitä taas tullaan yrittämään RKP vetoisesti.
...
Ja pieni OT vielä kusipäisyydestä: arvatkaas kaksi kertaa, millaisten ihmisten osuus on kasvanut ruotsalaiskollegoiden asiakaskunnassa 20 viimeisen vuoden aikana. Kenellä on matalin kynnys ostaa seksiä silloinkin, kun se on rikos? Vastaus: niillä ihmisillä, joilla on matalin kynnys tehdä (muitakin) rikoksia.
...
...
Ja pieni OT vielä kusipäisyydestä: arvatkaas kaksi kertaa, millaisten ihmisten osuus on kasvanut ruotsalaiskollegoiden asiakaskunnassa 20 viimeisen vuoden aikana. Kenellä on matalin kynnys ostaa seksiä silloinkin, kun se on rikos? Vastaus: niillä ihmisillä, joilla on matalin kynnys tehdä (muitakin) rikoksia.
...
Ihan käsittämätöntä ettei tuota suuntausta olla nähty ennalta.
Tuntuu hämmentävältä että kirkasotsaiset yhden totuuden ihmiset laittaa aivot narikkaan syy-seuraus suhteilta.
Olen optimisti ettei samaa lakia tule Suomeen. Mä en myöskään pysty perustelemaan itselleni mitään muuta järkevää suuntaa kuin se että seksityötä koheltaisiin kuten mitä tahansa työtä. Harmi kun en ole diktaattori, ois tämäkin ratkaistu.😊
Kannatan organisoitumista, vapaata työvoiman liikkumista ja bordelleja. En kannata seksityö tekijöiden rekisteröitymispakkoa.
^Lakeja on päättämässä vain 200.
Ihmisoikeudet näyttäisi olevan se tavoite, millä voidaan selittää kaikkea oman agendan ajamista.