Nykyään tulee harrasteltua vaan mukavasti sängyssä missä saa olla ihan rauhassa ja pitkään.
Luonnon helmassa seksi olis kyllä kiva vielä kokea, vaikka mökissä sisällä tai kunnon teltassa syrjäisessä paikassa.
Nuorena tuli kokeiltua vaikka mitä paikkoja mutta en osaa nimetä ainakaan top 3. listaa. Kaikki paikat oli kivoja ja jännittäviä ja niistä on jäänyt ihania muistoja.
Muutamia mainitsen missä oon harrastellut, ja mitkä ekana tulee mieleen.
Vesisänky mulla oli nuorena ja tykkäsin siinä harrastella
Silloisen avomiehen ollessa sairaalassa ja vieressä oli metrin päässä toinen potilas, vain verho välissä.
Maisemahississä Ruotsissa
Edelleen Ruotsissa hotellin ravintolassa
Taxin takapenkillä
Ja sitten tietenkin on tullut kokeiltua erilaiset vessat: Sen saman sairaalan vessa, jossa avomies oli potilaana, junan vessa, muutamia ravintoloiden vessoja, uimahallin vessa ja kodin vessa, kun asuin vielä vanhempien kanssa.
Uimahallissa eksyimme kerran erään miehen kanssa tyhjillään olevaan solarium koppiin, ja tultiin nolona pois, kun joku oli varannut ajan sinne.
Sovituskoppeja on tullut kokeiltua
Autossa keskellä asuintalojen pihaa.
Pervoin kerta oli, kun kundikaveri hiplas mua takapenkillä faijan ajaessa autoa.
Samaisella mökkireissulla faija nukkui mökin toisella puolelle 3 metrin päässä kun kundikaveri nuoli mulle orkut.
Hylätyssä heinäladossakin on tullut kokeiltua pikaseksiä ja tietysti saunojen pukuhuoneissa, uima-altaassa, meressä tai järvessä sekä metsässä.