No moikka kanssarikollinen sitten.
Uutiset:
No moikka kanssarikollinen sitten.
Parittaminen, tai puhuttaisko ennemmin kohtuuttomasta hyväksikäytöstä, pakottamisesta ja ihmiskaupasta on meidän palveluita käyttävien ja myyvien kannalta hyvä poistaa. Parittaminen on kirjoitettu lakiin niin laajasti että kuka voi sanoa että joku ei olisi lain kirjainta tiukasti tulkiten paritettu. Mun mielestä ilmoitusalusta käyttäminen tai sen tarjoaminen ei pitäisi kuulua sen määritelmän piiriin. Olisi kaikkien kannalta hyvä että parittaminen määritettäisiin täsmällisemmin.
^^
Oikeasti, kuka meistä voi moralisoida wörkkiä, heistä oli isompi kuin suuri apu minun nyk. busineksille, joten. Niin on varmaan suurimmalla osalla suomessa toimivista suomalaisista ja ulkomaalaisista. Sinun moralisointi on nyt vähän peestä, kun itse myös käyttänyt olet sitä saittia hyväksesi.
Vaikka wörkillä on tai olisi isot syytteet niskassaan, niin ei sovi sihteerien eikä turskien unohtaa että maksullisen seksin nettimaailmassa wörkki oli uraauurtava toimija. Kaikkien hyvää ajatellen, on totta, että tarvitaan siisti kanava ja sitten se ärjy kanava. Oon varmaan bi, kun olen yhtä-aikaa molemmilla.
Ilmoitusalustan pyörittämisessäkin on eroja. Koitatko estää paritusrinkien toiminnan (esim. blokkaamalla ilmojen päivittämisen ulkomailta käsin/tapauksissa missä samasta paikasta päivitetään useiden eri tyttöjen ilmoja & jaatko tiedot poliisille ymsyms.) vai kun Igor ottaa yhteyttä ja ehdottaa pikkudiiliä tartut mieluummin siihen.Totta, tuo on se ydinjuttu. Itse en paheksu jonkinlaisten järjestelijöiden ja puhelinvastaajan käyttöä mutta kohtuuttomuudet ja pakottamiset ovat no_no. Viimeksi mainittuihin törmätessäni kääntyisin ovelta ja tekisin poliisille jotain kautta ilmoituksen. Samaa suosittelen muillekin. Halpa hinta tai epätietoisuus alan käytännöistä ei ole syy leimata ketään ihmiskaupan uhriksi.
Professori Johanna Niemi on selvästi vihreät arvot omaava henkilö
"Parittaminen on lain mukaan hyötymisrikos." No niin joo. Joku vero-oikeuden professori antoi lausunnon, että siksikin hutsuttelua on vaikea vaatia verolle, kun lainsäädännön mukaan valtio syyllistyisi parittamiseen.
Mutta olisihan se kiva, jos vaikka kymmenisen täysin erilaista sihteeriä keskenään järkkäisi bile-illan sopivassa paikassa kutsuvieraille.
En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla bileillalla?
Nykyään kuulemma tieteellisen tutkimuksen tärkeä tavoite on että se palvelee poliittista päätöksentekoa. Koska tieteestä ei kuitenkaan ole politiikan korvikkeeksi, osa tutkijoista saattaa hieman vetää mutkia suoriksi. Kuka mistäkin syystä.