Viimeaikaisen kohteliaan, suvaitsevaisen, aikuismaisen ja ennenkaikkea esimerkillisen ulosantini johdosta, olen tullut sen tosiasian äärelle, että olen synnynnäinen johtaja. Olen toiminut teille kaikille virheettömänä esimerkkinä jo yli vuosikymmenen. Matkalle ei ole sattunut oikeastaan yhtään ylilyöntiä. Pysyn aina aiheessa ja olen ohjannut teitä opetuslapsiani kohti parempaa huomista. Ehkä juuri nöyrä asenteeni on opettanut teille, kuinka kohdata erilaisuutta ja elää joka päivä rakkauden sekä myötätunnon hengessä. Te kyllä muistatte, että ennen isällisen varmaa ohjaustani te ette olleet mitään. Pelkkiä rinkelin reikiä. En toki tästä halua teitä muistuttaa. Kuten en myöskään siitä, että kaikki menestys elämässänne on minun ansioitani ja kaikki vastoinkäyminen omaa aikaansaannostanne. Olen kyllä erittäin tyytyväinen itseeni. Toivottavasti ymmärrätte että teistä ei ikinä tule näin valmista.
Päästin tämän lumimyrsyn vapaaksi ihan sen takia että pysyisitte kotona vastaanottimien äärellä kuuntelemassa saarnaani.
-Kuningas voittamaton -
Päästin tämän lumimyrsyn vapaaksi ihan sen takia että pysyisitte kotona vastaanottimien äärellä kuuntelemassa saarnaani.
-Kuningas voittamaton -