Katson peiliin ja siellä näkyy se oman kokemuksen mukaan tyypillinen turska.
Uutiset:
En oo ikinä törmänny parisuhteessa omalla kohdalla siihen, että ei saisi seksiä jos itse haluaa.
Siihen olen kyllä törmännyt, että itsellä ei tee enää häntä mieli.
Mikähän siinä on, että naiset lakkaa haluamasta? Varmaan se kun mies pyytää. Pitäs olla pyytämättä niin saisi! Ehkä noin..
EDIT: Olen siis kuullut naiselta, että ärsyttävintä mitä tietää on vonkaaminen
Veikkaan että tyypillinen turska on täysi-ikäinen mies, joka seisoo kännykkä korvalla kerrostalon ulko-oven edessä ja yrittää epätoivoisesti näyttää siltä, ettei ole huoriin menossa.
Turskat ovat normaaleja miehiä, nakuina heistä vain näkee puolia joita normaaleista ihmisistä ei tavallisesti näe.
Osa turskista on myös roskaa. Joskus kaikki roska kasaantuu yhtä aikaa silmien eteen ja sitten pitää repiä tukkaa ja kiroilla miten "kaikki miehet" ovat roskaa
On varmaan kurjaa jos asiakkaat ovat roskaa. Se asenne näkyy kyllä asiakkaillekin, vaikka omasta mielestä nämä olisivatkin vain paskakikkareita. Saattaa olla että tuo on näkyny kirjoituksissa täälläkin. Jos kokisin että asiakkaani ovat roskaa, vaihtaisin ehdottomasti alaa.
Voi IsäKissanVittu...Perseiden Kuningatar kirjoitti: Osa miehistä....alleviivatkaa tuo kohta OSA miehistä.
Turskat ovat normaaleja miehiä, nakuina heistä vain näkee puolia joita normaaleista ihmisistä ei tavallisesti näe.
Osa turskista on myös roskaa. Joskus kaikki roska kasaantuu yhtä aikaa silmien eteen ja sitten pitää repiä tukkaa ja kiroilla miten "kaikki miehet" ovat roskaa
Kun tapaa yhden ihanan miehen, niin kaikki miehet on samassa huumassa ihania. Menee se varmaan toisinkin päin, että yksi paska aivo saa hetkeksi toivomaan että koko miessukupuoli kuolisi sukupuuttoon.