^ Muistaakseni olet usein kirjoittanut "Kaikki miehet ovat ihania"
Aika hiljaiseksi vetää jos esim. turskafoorumi on täynnä ihania miehiä. Siinä se ero varmaan on.
Sinähän olet turskaforumilla lapanen, joten mitä Neiti Lifti oikein yrittää selittää?
Uutiset:
Aika hiljaiseksi vetää jos esim. turskafoorumi on täynnä ihania miehiä. Siinä se ero varmaan on.
Sinähän olet turskaforumilla lapanen
... smaan Seppo.
Kaikkien jotka ostavat/myyvät tällaisia palveluita täytyy olla rikollisia.Voi IsäKissanVittu...Perseiden Kuningatar kirjoitti: Osa miehistä....alleviivatkaa tuo kohta OSA miehistä.
Niin OSA. Mutta miksi esim. minulla ei käy tuo mutanttien armeija.
Mietin vaan onko yksi selitys, että KP myy erikoisempiakin palveluita mm. päälle paskantaminen
Tyypillinen turska on mies(oletettu), lyhyt tai pitkä, laiha, lihava tai jotain siltä väliltä. Yleensä turska omaa peniksen ja mielii käyttää sitä. Turska osaa puhua (ei kaikki). Sillä kaksi peukaloa, (paitsi sillä yhdellä, mut se ei haitannu). Tavallisella turskalla on käteista rahaa, jonka turska ojentaa minulle, ennen kuin heittäydymme himojemme alttarille. Osalla on hiukset, osalla vuosi vuodelta vähemmän. Usein tyypillinen turska saapuu kalpeana ja lähtee posket punaisena!Tämä. Tiedän itse sellaisia, kenestä ei päällepäin voisi kyllä mitenkään uskoa huorissa käymistä. Ainakin tää mun yks tuttu on ihan treenattu, ja käy salilla aktiivisesti. Tinderistä ei kuulemma löydy, ja baareissa häntä ei kiinnosta rampata, koska on nuorempana juossut niissä ihan tarpeeksi ja usein ei tullut mitään muuta, kuin krapula seuraavalle aamulle.
Sellainen on tyypillinen turska.
Ainakin tää mun yks tuttu on ihan treenattu, ja käy salilla aktiivisesti. Tinderistä ei kuulemma löydy, ja baareissa häntä ei kiinnosta rampata...Pakko todeta tähän, että ei pidä paikkaansa. Jos on ok-näköinen ja jonkinlaisilla kirjoittelu /keskustelutaidoilla siunattu, tinderistä kyllä löytyy naisseuraa ainakin isoimmssa kaupungeissa, myös pelkkään seksiin. Ajan ja vaivan säästämiseksi kannattaa profiiliin kirjoittaa rehellisesti mitä on hakemassa. Nekin naiset joita panoseura ei ensisijaisesti kiinnosta, arvostaa kun mies on rehellinen ja "uteliaisuudesta" saattaa kuitnekin svaipata oikealle. Nopeimmin tinderistä saa sänkyyn vastaeronneen naisen jolla kokeiluvaihe päällä.
...
Tuohon tinderiin voisi lisätä tämmöisen uutislinkin. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006088169.html
Tiedä sitten, miten hyvin pitää paikkansa, mutta aika vahvasti siltä vaikutta kuultujen juttujen perusteella....
Ainakin tää mun yks tuttu on ihan treenattu, ja käy salilla aktiivisesti. Tinderistä ei kuulemma löydy, ja baareissa häntä ei kiinnosta rampata...Pakko todeta tähän, että ei pidä paikkaansa. Jos on ok-näköinen ja jonkinlaisilla kirjoittelu /keskustelutaidoilla siunattu, tinderistä kyllä löytyy naisseuraa ainakin isoimmssa kaupungeissa, myös pelkkään seksiin. Ajan ja vaivan säästämiseksi kannattaa profiiliin kirjoittaa rehellisesti mitä on hakemassa.
...
Tuohon tinderiin voisi lisätä tämmöisen uutislinkin. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006088169.html
Tiedä sitten, miten hyvin pitää paikkansa, mutta aika vahvasti siltä vaikutta kuultujen juttujen perusteella....
Pakko todeta tähän, että ei pidä paikkaansa. Jos on ok-näköinen ja jonkinlaisilla kirjoittelu /keskustelutaidoilla siunattu, tinderistä kyllä löytyy naisseuraa ainakin isoimmssa kaupungeissa, myös pelkkään seksiin. Ajan ja vaivan säästämiseksi kannattaa profiiliin kirjoittaa rehellisesti mitä on hakemassa. Nekin naiset joita panoseura ei ensisijaisesti kiinnosta, arvostaa kun mies on rehellinen ja "uteliaisuudesta" saattaa kuitnekin svaipata oikealle. Nopeimmin tinderistä saa sänkyyn vastaeronneen naisen jolla kokeiluvaihe päällä.Eri kuvia kokeiltu eri kulmista, ja itselaukaisimella. Muotivaatteita ja rennonpia vaatteita päällä, kuntoilua harrastava, eli ei mikään keski-ikäinen kaljamaha. Ja ei kait mikään rumimmasta päästäkään oleva..? Vaikeahan sitä on itse kenenkin hahmottaa, kun harvemmin pystyy itseään näkemään objektiivisesti.
^ niin kyse oli siis jostain sun "tutusta"?Kyllä. Tiedän nämä kaksi tapausta. Jälkimmäisessä tekstissä kuvailin allekirjoittanutta. Ja asiallista keskustelua, mutta useamman kanssa se tuntuu kuoleentuvan. Ja yks kolmas tuttuni puhui ihan samaa, että useampien kanssa keskustelu kuoleentuu, ja kyllä siin välissä voi jotain niistä päästä näkemään. Johtuisiko vaan siitä, että nuorilla hyvässä kunnossa olevilla naisilla yleisesti ottaen on vaan yksinkertaisesti enemmän varaa, mistä valita?
No anyway, massasta pitää erottua. Vika todennäköisesti on siinä kirjallisessa ulosannissa jos ei edes ensitapaamista livenä saa järjestymään.
^^ Useimmiten naiset etsivät ”vakavaa”, vaikka eivät niin vakavissaan lopulta olisikaan. Eivät halua ajatella itseään kevytkenkäisenä saati sitten ”jonain huorana”, vaikka totuus olisi toisenlainen. Ja yh-äidit ne yleensä lapsettomia enemmän puutteessa ovatNoh, mulle ei kannata sanoa ettivänsä "vakavaa", jos en ole pidempiaikaisesti kiinnostunut kys. tyypistä. Samalla periaatteella hupakoissa käydessä pidetään sovitusta kiinni, ja hinnoista ei aleta tinkimään.
Ja vieläkin flaksaa välillä, vaikka on jo keski-iässä ja kaljamaahakin löytyy Se ulosanti on aika tärkeää, kuten Lifti tuossa edellä väkevästi todistaa.Eli tässä näyttää olevan hyvinkin perää, että miehellä säilyy markkina-arvo hyvin vanhetessaan.
Tyypillinen turska on mies jolla on jonkin verran rahaa
Uhkaavasti kuulostaa siltä että runkkaamiseksi menee, kuten tyypillisellä turskalla tuppaa usein menemään.No jos vaihtoehdot olisi huono pano, tai käteenveto niin näistä tuskin on vaikeaa valita.
Uhkaavasti kuulostaa siltä että runkkaamiseksi menee, kuten tyypillisellä turskalla tuppaa usein menemään.No jos vaihtoehdot olisi huono pano, tai käteenveto niin näistä tuskin on vaikeaa valita.
Maksullisessa seksissä käteenveto on hintaansa nähden aika hyvä vaihtoehto.