Todella hyvä minidokkari sekä artikkeli. Fiksu nainen, kun tajusi lähteä riistoduunista itsenäiseksi seksityöntekijäksi. Ihailtavaa rohkeutta häneltä esiintyä täysin omana itsenään.
Uutiset:
Kuinkahan monta ketjua tästä vielä avataan?
Mun puolesta yhtä monta kuin hintaketjujakin.
Mä katoin kans, Isa ja Oliver olivat loistavia ja Kentsukin oli ihan asiallinen. Vähän veti puheitaan takaisin, puhui "kolikon kääntöpuolesta".
Isa vaikuttaa olevan todella tervejärkinen nuori aikuinen. Ikävä kyllä en usko asenteiden muuttuvan hänen potentiaalisena lapsensaantiaikanaan, edes 30 vuodessa, joten olen pahoillani. Homma voi kaatua mahdollisten lasten niskaan.
En tiedä miten, mutta seksinmyynnin stigmaa olisi hyvä poistaa ilman henkilökuvia.
Isa vaikuttaa olevan todella tervejärkinen nuori aikuinen. Ikävä kyllä en usko asenteiden muuttuvan hänen potentiaalisena lapsensaantiaikanaan, edes 30 vuodessa, joten olen pahoillani. Homma voi kaatua mahdollisten lasten niskaan.
En tiedä miten, mutta seksinmyynnin stigmaa olisi hyvä poistaa ilman henkilökuvia.
Hienosti esiintyi niin Isa, Kentsu kun Oliverkin. Juuri tuollaisten Auroran homeisten mielipiteiden vuoksi mikään ei muutu.
Jos Isa pyöräyttää lapsia, niin aika varmasti hän osaa kasvattaa lapsensa suvaitseviksi huoraamisenkin suhteen.
Vahva nainen, vahvat äitistään ylpeät lapset. Tämä ala tarvitsee Isan kaltaisia naisia, olen ihan hemmetin ylpeä hänestä ja otettu että olen samalla alalla hänen kanssa.