Isa vaikuttaa fiksulta ja rohkealta. Mun mielestä ei ole silti turhaa jeesustelua toivoa, että Isa on osannut pohtia ulostulonsa vaikutukset monelta kantilta. Vaikka juuri nyt vaikuttaa vahvalta ja varmalta asiastaam, ei sitä välttämättä ole enää viiden vuoden kuluttua. Nyt kun asia vielä henkilöityy vahvasti yksittäiseen kasvoillaan työtä tekevään hupakkoon, näen siinä riskejä. Mitäs jos muutaman vuoden kuluttua hän tekee "linda lovelacet"? Tulee uskoon, katuu kaikkea ja alkaa saarnata seksityön tuhoisuudesta? 😉
Tai ihan vaan haluaa vakavan parisuhteen ja lopettaa hommat mutta jokainen suhde kaatuu miesten epävarmuuteen ja mustasukkaisuuteen.
Mä olen lopettanut monta kertaa, keikkailen vain sinkkuna ollessani mutta se leima on otsassa aina koska nuorena en halunnut piilotella ja salailla ja halusin olla siinä rohkeiden naisten rintamassa joka näyttäisi esimerkillään että tässä ei ole mitään väärää.
En kadu mitään, mutta toki olisin voinut jättää väliin kaikki ne huorittelut ja turhat syytökset rakastamiltani miehiltä, ja myös viimeisimmän suhteen pahoinpitelyt.
Mulla olis aiheesta vaikka kuinka paljon sanottavaa mutta hiljenen ettei mene off topic
Kaikkea hyvää toivon Isalle ja rohkeutta ja voimaa kantaa valitsemansa leima <3