Miten käs tyttöset on ottanut inflaation huomioon kun tuntuu siltä että hinnat olisi laskemassa kun ei ole noussut?
Uutiset:
Tätä on odotettu. En vastaa kysymykseen kun en ole huora (valitettavasti), mutta minulle hinnat ovat olleet jo vuositolkulla samat.Komppaan tätä. Ei pahemmin muutosta ole ollut
^Vai olisko syynä,että puolessa tunnissa joutuu tekemään enemmän duuniaOlen väärä henkilö vastaamaan tähän. Olen vain asiakas ja teen omat johtopäätökseni, kuten sinäkin teet.
Vielä 5 vuotta sitten kaikki pyysivät 100e/200e, nyt vähintään 150e/250e, toiset pyytävät jopa enemmän. No, näille ei tarvitse mennä..Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Siitä on jo yli kymmenen vuotta, kun hinta puolelta tunnilta on ollut 150€ ja tunti 250€. Silloinhan eräs neito vielä soitteli kotimaisia palveluntarjoajia läpi ja varmisti, että hinta olisi vähintään tuon. Tästä eivät kaikki kyllä pitäneetkään, koska halusivat itse määritellä hintansa. Kirjassa Punainen exodus on muistaakseni tästä mainintakin. Mutta joka tapauksessa 150€ on ollut todella pitkään kotimaisten puolen tunnin hinta.
Punainen exodus sivu 205.
Tuota että kukaan olisi soitellut aloittelijoille en ihan usko.
Tuota että kukaan olisi soitellut aloittelijoille en ihan usko.Punainen exodus sivu 205.
Niin oletkin ja sillä en sinulta mitään kysynytkään. Se oli vain sellaista arvailua tyyliin sataako huomenna vai onkohan pouta.^Vai olisko syynä,että puolessa tunnissa joutuu tekemään enemmän duuniaOlen väärä henkilö vastaamaan tähän. Olen vain asiakas ja teen omat johtopäätökseni, kuten sinäkin teet.