^^ Eikö olisi helpompi vain sanoa, että etsit pirteää ja hyväntuulista palvelua? Miksi mennä vaikeimman kautta ja olettaa palveluntarjoajan asiakasmääriä, niiden vaikutusta hänen jaksamiseensa sekä hänen vuorokaudenaikasidonnaista vireystasoaan, ja sitten sanella tapaamiselle ehtoja joiden oletat vaikuttavan näihin tekijöihin?
Minulla ainakin tapaamisen sopiminen tyssää yleensä siihen, kun asiakas sanoo, että haluaa olla päivän ensimmäinen asiakas, koska hän ei halua olla tyyliin kymmenes. Sitten kun tarjoan hänelle päivän ensimmäistä aikaa, joka alkaa aamulla klo. 05:00, niin se ei kelpaa, vaan hänen pitäisi päästä paikalle klo. 10 aikoihin. No minä olen siihen aikaan pankissa, seuraava vapaa aika on klo. 14. Ja se ei kelpaa asiakkaalle, kun hän ei halua olla päivän 10. asiakas. Sitten kun tapaaminen saadaan väännettyä johonkin väliin, niin asiakas ei suostukaan maksamaan minulle siitä vapaasta aamusta, jona hän ei suvaitse minun ottavan vastaan toisia asiakkaita, jotta hän voisi olla päivän ensimmäinen.
Siitä tulee hirveän hankalaa vääntöä, kun asiakas ryhtyy asettamaan vaatimuksia sille, miten hän suvaitsee minun palvelevan toisia asiakkaitani. Jos asiakas sanoisi vain, millaista palvelua hän haluaa, niin voisin itse arvioida, miten pystyn sen hänelle toteuttamaan.