^
Älä Ahmetti enää yritä. Suomenkieli on mitä on, onneksi😁
Älä Ahmetti enää yritä. Suomenkieli on mitä on, onneksi😁
Uutiset:
Ei tämä ole mikään tavaamis kilpailu aihe tai arvaa kuka ketjuHyvä kun sanoit. Kiitti
Lukeeko että joku että mustasukkaisuus oon joku extra7Jos tämä oli tarkoitettu kysymykseksi, vastaukseni on Canada.
Oikeassa olin ei mitään järkeä käyttää aikaa korjaamiseen ja käsitelle muoto. Tulos on yhdentekevää jos heittelisi kirjekuoria korkeasaaren apinoille ei ole merkitystä anko kieliasu tietoa. Jos koska apinat ei osaa lukea.
Eipä noita ole kirjoitettu suurella huolella ja vakavuudella. Jospa noita pohtiessa silmien käynti siinä oleellisessa jättäisi sen oleellisen Aili tajuntaan ja joku valo syttyisi hetkillä kun on juuri pureremassa nänniä tai luvatta työntelemässä rasvaisia sormiaan raapien liianpitkillä rikkinäisillä kynsillä. Kirjoittamisen miehistä ym. Normi järkiselle no no juttujen alussa ym.Tajusin, että Aili sytytti valon, kun purit nänniä. Menikö oikein?
Tänään oli viimeinen ja vaikka se vitun huijari minne menin, Ja hän ei tiedä miksi kiitin ja hyvä niin. Paras mahdollinen minun kannalta ja ei tule ikävä. Jos olisin ottanut viimeiseksi jonkun varman enkä olisi tietoisesti kahden tytön jakamaa kaksiota joka suurella todennäköisyydellä ei ole pelkästään puitteiden takia surkea. Ja olisi ylläten ollut samanlainen sattuma kuin joskus.
Tässä tuli tripla vika ja kaksi ekaa kertaa törmäsin sen luokan vedätykseen saaden 2kpl ennen kokomematomta kokemusta. 30min aika sovittu johon olit vielä nähdessä että ja vain15min onneksi omista aikatauluista johtuen.
Kun kysyin ennen kuin annoin jatkaa vatkaamista, että vaikka nyt tulisin niin koko aika käytössä johon kyllä.
Ja kun tulin se nousi ja sanoin menevän pesulle kesken tapaamisen ehkä pari minuuttia jako olin hyvä etten nauranut itsekseni enään kuin tuli, aluksi meinasin jo pukea ja lähteä, mutta halusin nähdä mitä on tulossa.
Ja oikeasti veti rintsikatja pikku housut jalkaan ja selitti että hänellä settiin ei kuulu kokoaika seksiä ja nyt hän voi hieroa tai voidaan keskustella jäljellä oleva 10min.
Huulta parien nousin ja kerroin olevani hyvin tyytyväinen tähän. Nousin ja nauratti koko matkan kotiin.Ja kotona lähetin vielä parasta ikinä tämä tapaaminen lisättynä liian monella sydän aiheisella h6miöllä ja kirsikkana kakun päällä tuli iso sydän ja huulet takaisin.
Toivon että jokainen urhea mupetti käy kokemassa hänet. Kopio yhdelle sankari mupetille lähettämästäni yksäristä. Käykäähän etsimässä.
Tällä Euroopan alueella toisella reunalla tapahtuu ja on kulttuurissa sisällä, huomattavasti karmeampi käytäntätö kuin meillä se että jätetään kengät eteiseen. Enkä minänäkään uskonut sen olevan nykyaikana mahdollista. Vaikka se ei jostain turskia heilutaisi vaikka olisivat tietoisia. Niin pointti tässä ketjussa on että vaikka maapallo ei tästä katsoen näytä pallonta niin tämä ei ole mikään leijuva taso. Eikä ole pelkoa vaikka menee ääriin niin ei putoa. Se on pallo vaikka koko asiaa ei ole alaluokkien jälkeen edes pohtinut.