Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksityöntekijän/hupakon persoonallisuus  (Luettu 7863 kertaa)

Poissa Vieras0128

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksityöntekijän/hupakon persoonallisuus
« Vastaus #20 : Tammikuu 20, 2021, 21:24:08 »
Ei mitään väliä kunhan pillua antaa koko maksetun ajan.

Tämä. Taitaa aika isolla osalla (Huom! osalla) olla se työminä ja siviiliminä aika erilainen. Ne persoonallisuuden piirteet, jotka eivät ole asiakastapaamisen suhteen kovin edullisia, lakaistaan usein ns. maton alle euronkiilto silmissä. Mitäpä niistä silloin asiakas tietäisi.

Monet hupakot varjelevat omaa siviiliminäänsä tiukasti, mikä lienee ihan fiksua. Ne hupakot, joihin olen tutustunut hieman paremmin, ja nähnyt jotain esiripun takaakin, jättävät usein kuvan hiukan ristiriitaisista persoonallisuuksista. Mutta onhan näitä muissakin ammateissa. Toisaalta hupakon palkkakin riittää yksityiseen psykoterapiaan, kunhan ei käytä sitä merkkilaukkuihin ja aurinkomatkoihin ::)

Pääasia asiakkaana, kunhan saa sitä pillua koko rahalla ja hupakko edes näyttelee mukavaa koko tapaamisen ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2021, 21:32:04 kirjoittanut Metsis »

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #21 : Tammikuu 20, 2021, 22:03:29 »

Käykö perse vai onko se jopa extraa?

Sulla on upea perse mutta ei käy....mun pitää ehkä avata tätä hieman ja ei, kyseessä ei ole vitsi.
Minä panen perseeseen vain rakastuneena ja silloin on tosi kyseessä.

Amsterdamissa mulla kävi kerran vahinko...se kaks viikkoa meni muutenkin aika sumussa.
Mutta perseilyt kuuluu mulla rakkauteen. Siitä on leikki kaukana kun KARJU rakastuu naiseen ja sen naisen perseeseen.

^ Ei lisättävää

KäteenHeiluttaja

Poissa Vieras0138

• Hero Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2021, 22:07:57 »

Käykö perse vai onko se jopa extraa?

Sulla on upea perse mutta ei käy....mun pitää ehkä avata tätä hieman ja ei, kyseessä ei ole vitsi.
Minä panen perseeseen vain rakastuneena ja silloin on tosi kyseessä.

Amsterdamissa mulla kävi kerran vahinko...se kaks viikkoa meni muutenkin aika sumussa.
Mutta perseilyt kuuluu mulla rakkauteen. Siitä on leikki kaukana kun KARJU rakastuu naiseen ja sen naisen perseeseen.

^ Ei lisättävää

Meneekö Lifti näin alas...joskus muinoin et olisi mennyt...

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23 : Tammikuu 20, 2021, 22:09:57 »

Eiks siitä vähän mee maku jos toinen ei yhtään pihtaa? 😏

Pihtaaminen ei ole ehkä oikea sana....mä tykkään palkinnoista.
"Lifti wanna be a good boy"

Voisin "ansaita" pillua
KäteenHeiluttaja

Poissa Vieras0263

• Sr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : Tammikuu 20, 2021, 22:19:59 »
En minä tiedä, kaikilla on oma miellyttävä persoonallisuutensa. Uskoisin ettei oikea persoonallisuus edes näy asiakkaalle kaikilla, ainakaan aluksi. Maksullisessa tärkeimpiä piirteitä varmaan on ulospäinsuuntautunut, ihmisläheisyys, empatia, kyky heittäytyä eri tilanteisiin... Ehkä paras on ettei esitä liikaa vaan on vain oma itsensä.

Asiallisesti sanottu! Oma persoonani ei ole oikein loistanut niin paljon kuin mitä nykyään voi nähdä todellisimmillaan. Kokemus ja kyky heittäytyä nykyään riittävän leikkimieliseksi halutulla hetkellä... Sitä todellisinta sisintä en jostakin syystä aikaisemmassa elämässäni koskaan saanut tuotua esille. Paitsi nyt. Niin no joo silloin joskus ennen se persoonakin taisi vähän vaihdella päivästä riippuen ja oliko sadetta vai poutaa kunakin päivinä. No okei ei kai menneistä kannattaisi enää välittää vaan painaa tässä hetkessä kaiken sen potentiaalin minkä sielusta keinumisen avulla irti saa. :sheep: :weightlifting: :inlove:

Poissa Vieras0138

• Hero Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Tammikuu 20, 2021, 22:24:39 »
En minä tiedä, kaikilla on oma miellyttävä persoonallisuutensa. Uskoisin ettei oikea persoonallisuus edes näy asiakkaalle kaikilla, ainakaan aluksi. Maksullisessa tärkeimpiä piirteitä varmaan on ulospäinsuuntautunut, ihmisläheisyys, empatia, kyky heittäytyä eri tilanteisiin... Ehkä paras on ettei esitä liikaa vaan on vain oma itsensä.

Asiallisesti sanottu! Oma persoonani ei ole oikein loistanut niin paljon kuin mitä nykyään voi nähdä todellisimmillaan. Kokemus ja kyky heittäytyä nykyään riittävän leikkimieliseksi halutulla hetkellä... Sitä todellisinta sisintä en jostakin syystä aikaisemmassa elämässäni koskaan saanut tuotua esille. Paitsi nyt. Niin no joo silloin joskus ennen se persoonakin taisi vähän vaihdella päivästä riippuen ja oliko sadetta vai poutaa kunakin päivinä. No okei ei kai menneistä kannattaisi enää välittää vaan painaa tässä hetkessä kaiken sen potentiaalin minkä sielusta keinumisen avulla irti saa. :sheep: :weightlifting: :inlove:

Mitä sana "pillu" herättää sussa? Onko se jotain leikkimielisyytta täi osa Jumalaa ehkä siis persoonaa. Miten koet sen sen ettei sulla ole pillua??

Poissa Vieras0263

• Sr. Member
« Vastaus #26 : Tammikuu 20, 2021, 22:39:30 »

Mitä sana "pillu" herättää sussa? Onko se jotain leikkimielisyytta täi osa Jumalaa ehkä siis persoonaa. Miten koet sen sen ettei sulla ole pillua??

Suljen silmäni, kuvittelen mielessäni sen h-hetken ja tilanteen, jolloin minulla on ensimmäistä kertaa mahdollisuus oikeasti koskettaa sitä jumalallisen pyhää ja siveellistä ruumiinosaa hyperseksuaalisella ulosannilla. Tunnen selkeästi jotakin. Muiden on vaikea päästä pääni sisään, kuitenkin, joten annan olla. Pitäkää ihan rauhassa omat runkkufantasianne meikäläisen omakätisestä sooloilusta... ;D

Poissa Vieras0147

• Full Member
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #27 : Tammikuu 20, 2021, 23:19:08 »
On palveluntuottaja ja nainen sen takana. Tuskin kovin monen oikea personnallisuus tulee asiakas kohtaamisissa esille. Yritetään lukea asiakasta  ja sen mukaan sopeutua jotenkin asiakkaan toiveiden mukaa. Siinä sit tuleekin ne kemiat esille. Kunnossa olevan mielenterveyden tämä hommaa kyllä vaatii.

Poissa Kollikissa2

• Full Member
« Vastaus #28 : Tammikuu 21, 2021, 01:16:05 »
Se persoonallisuus, minkä asiakas näkee, on kuitenkin tärkeä ja kiinteä osa neidon luonnetta, arvelen. En oikein usko siihen, että seksityöntekijä näyttelisi Marilyn Monroeta ja olisi Mona Sahlin.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa courtesan

• Newbie
« Vastaus #29 : Tammikuu 21, 2021, 01:16:25 »

Eiks siitä vähän mee maku jos toinen ei yhtään pihtaa? 😏

Ahahaha... 'mulla on tällainen uusi konsepti, jossa sinä maksat ja minä leikin vaikeasti saatavaa...  :D

Saattais tulla jännittäviä rapsoja..
Helsinki

Poissa Vieras0263

• Sr. Member
« Vastaus #30 : Heinäkuu 30, 2021, 19:31:09 »
He-hei:

Täällä on tullut aiemmin spekuilua hupakoiden persoonallisuudesta muutoinkin. On epäilty huomiohakuiseksi huomiohuoraksi. Nämä lempinimet eivät sinällään haittaa yhtään, sillä en syntynyt tälle planeetalle leimautuakseni muiden (paikkansapitäviin?) käsityksiin. :headphones:

Mutta jos yhdellä hupakolla oletetaan olevan sellainen, niin eikös sitten meillä kaikilla? Jonkinlaisen selitysmallin mukaanhan me hupakot toimittaisiin mielellämme alalla, jossa saa olla näkyvillä ja esillä. Ja näkyvästi esillä. Mutta tekeekö se persoonaltaan häiriön kriteerit täyttävän sairauden, jota pitäisi hoitaa?

Ymmärtääkseni tuohon yllä olevaan kysymykseeni eivät vastaa myöntävästi ne, jotka todella arvostavat tätä alaa ja sen toimijoita eli hupakoita yleensäkin ottaen. Tai jos joku vastaakin, niin onko hänen käsityksensä hupakoinnista rajoittunut yhteen näkökulmaan?

Joidenkin mielestä ollaan persoonaltaan ja mielenterveydeltään häiriintyneitä psykopaatteja, jotka olisi parempi viedä ladon taakse tai hoitoon. Mutta onko näinkään? Kannattaako kärjistää ja luoda stereotypioita, joilla ei välttämättä olisi totuusarvollista perustaa?

Minua saa saa kehua millä tahansa haukkumanimillä enkä siitä yleensä loukkaannu. Saa sanoa huomiohuoraksi, hulluksi yms. ja otan sen kiitoksena vastaan. :kiss:

Kannattaa kuitenkin muistaa, että häiriön diagnostiset kriteerit täyttyvät yleensä minkä tahansa persoonallisuushäiriön tai mielenterveyden häiriön osalta, JOS:

1) Oireista tai piirteistä sekä poikkeavuudesta on selkeää psyykkistä ja sosiaalista haittaa henkilölle itselleen

JA/TAI

2) Henkilön läheisille ja/tai muille ympäristön ihmisille, joiden kanssa henkilö on tekemisissä ja siitä koituu selkeästi näkyvää ja todistettavaa psyykkistä ja sosiaalista haittaa.

Mikäli edellä mainitut ehdot eivät täyty, niin henkilöä ei voida pitää häiriintyneenä diagnostisessa merkityksessä. Olen nimittäin lukenut psykologiaa nyt vuoden avoimessa yliopistossa eli perusopinnot.

Toki esimerkiksi hullu tai huomionkipeä voi olla hyvälläkin tavalla. Niinhän ainakin itse asiat koen enkä diagnosoinnin tarvetta kummallekaan. ;D :inlove:
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2021, 19:36:06 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Hetvield

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #31 : Heinäkuu 30, 2021, 19:51:16 »
No heihei.

Entä jos sun persoona onkin kiertynyt neljännen akselin ympärille eli noin sanottuun ulottuvuus vääristymä koherensiin ja et itse pysty sitä tiedostamaan.

Ja varsinkin jos kierukka vääristymä saa sut jotenkin palaamaan atomi tasolla alaspäin ja luo illuusioita menneestä vaikka ne olisin oikeesti tulevaisuuta.
Siinä on paha lähteä väittämään minkään kanssa jos on näin paha aikahitsaantuminen alipöhön kanssa.
Siis se persoona vääristyy silleen pöhöttymällä.

Mä olen kanssa kato lukenu pillu tiedettä kolme vuosikymmentä.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vieras0263

• Sr. Member
« Vastaus #32 : Heinäkuu 30, 2021, 20:16:40 »
Ja varsinkin jos kierukka vääristymä saa sut jotenkin palaamaan atomi tasolla alaspäin ja luo illuusioita menneestä vaikka ne olisin oikeesti tulevaisuuta.

Siinä on paha lähteä väittämään minkään kanssa jos...

Entäpäs, jos on kyseessä vannoutunut nykyhetkessä läsnä eläjä, jota ei menneisyys tai tulevien huolet paina? Minun kanssani SAA väittää toki vastaankin. Yleensä kuitenkin pyrin lopulta olemaan fiksumpi ja annan viimeisen sanan sanojalle suunvuoron. Huom. Sanoin näin, että yleensä. En toki voi väittää, että mekaniikka olisi joka kerralla pomminvarmasti toimiva. Mutta pyrkimys on toki hyväsydäminen ja hyvällä asenteella, se myönnettäköön.

Toivoisin ainakin kovasti sitä. Haluan, että joku väittää sanomisiani vastaan ja koittaa mitätöidä sen pyhän merkityksen. :inlove:

Jos minulla on persoonassa vääristymä ja muiden selkäranka katkeaa kesken esileikin, niin sitten on kyllä muillakin hupakoilla, ja hyväksyn muiden näkemykset, joita en tasan voi muuttaa enkä onneksi haluakaan. ;D

Hyväksyn sen nykyisen koherenssini mukaisesti. Pystynen myös ymmärtämään muidenkin navan kantilta maailmankuvaa ja toisten likaisiakin likaisempia sisäisiä mielikuvia, joiden toteuttamista fantasioista todeksi minä suorastaan halajan. Joten... :kiss:

Jatkakaa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2021, 20:26:58 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Netta

• Hero Member
  • Galleria (3)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #33 : Heinäkuu 30, 2021, 22:14:58 »
Yritin lukea näitä viimeisimpiä kirjoituksia, mutta tipahdin, ei mahda mitään 😅

Itse aiheeseen totean, että minua joutuu kyllä kestämään aikalailla samana persoonallisuutena kuin oikeastikin olen 🙈🤣. Tai no mitä siitä persoonallisuudesta nyt ehtii nähdä siinä lyhyessä ajassa 😅
Ehkä mä vielä onnistun kehittämään jonkun ammatti-identiteetin, olis varmaan hyvä olla...
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Yannis

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Heinäkuu 30, 2021, 23:51:22 »
Itse kun on tullut paljon harrastettua noita yönyli- ja jopa kahdenyönyli -juttuja niin eihän siinä hutsu mielestäni mitenkään pysty enää mitään roolia vetämään. Itse vaan en saa mitään kiksejä 30 minuutin pikatyhjennyksestä, mieluummin vedän käteen.

Pidemmässä tapaamisessa tuleekin esiin sitten ne piirteet mitkä pitää olla kunnossa: iloinen, ulospäinsuuntautunut, pitää luoda vaikutelma, että nauttii tilanteesta 100 prosenttia. En usko, että näitä pystyy kovin hyvin teeskentelemään. Siksi vakkarisuhteissa onkin kysymys usein siitä, että kemiat kohtaa vaikka raha vaihtaakin omistajaa.

Poissa Vieras0263

• Sr. Member
« Vastaus #35 : Heinäkuu 31, 2021, 20:11:19 »
Ehkä mä vielä onnistun kehittämään jonkun ammatti-identiteetin, olis varmaan hyvä olla...

Minä ainakin olen huomannut tämän, koska se jotenkin kai alkoi tiedostamattomasti, kun lähdin seksityöskeneen mukaan yli kolme ja puoli vuotta sitten, eli samaan aikaan, kun kokemassani silloisessa elämänvaiheessani olin aivan paskana ja hajalla.

Tosin nykyään, kun siviilissä ja duunijutuissa on kuukausi toisensa jälkeen pyyhkinyt tasaisen varmasti parempaan suuntaan päivä päivältä, niin jotenkin tuo kuilu "ammatti-identiteetin" ja ns. normaalin elämän väliltä on hävinnyt. Eli koska osaan missä tilanteissa tahansa muutenkin nykyään luovia ja haluan osata käytöstapoja muuallakin kuin vain seksityössäni, jossa ei tarvitse sen kummemmin pukea erikseen ns. supersankariviittaa harteilleni.

Enkä nyt tiedä, ymmärsitkö jutun jujua vai et, mutta eipä se mitään! :)

Mutta siis en silloin huonompana elämänvaiheen aikana (2017-2019) olisi voinut kuvitellakaan käyttäytyväni persoonaltani samalla tavoin työssä kuin mitä siviilissäni. Totta kai haluan lähtökohtaisesti antaa itsestäni huomaavaisen, myötätuntoisen ja välittävän kokonaiskuvan silloinkin, jos minulla on paska päivä. Toisaalta juuri nykyään niitä paskoja päiviä ei ole henkisen heräämisen ja elämänkokemuksen kehittymisen jälkeen tarvinnut enää katsella, vaan sama autenttisuus hyvällä asenteella, jota on ollut siviilissä, on myös vallinnut töissäkin keikkoja tehdessä.

Itse kun on tullut paljon harrastettua noita yönyli- ja jopa kahdenyönyli -juttuja niin eihän siinä hutsu mielestäni mitenkään pysty enää mitään roolia vetämään. Itse vaan en saa mitään kiksejä 30 minuutin pikatyhjennyksestä, mieluummin vedän käteen.

Pidemmässä tapaamisessa tuleekin esiin sitten ne piirteet mitkä pitää olla kunnossa: iloinen, ulospäinsuuntautunut, pitää luoda vaikutelma, että nauttii tilanteesta 100 prosenttia. En usko, että näitä pystyy kovin hyvin teeskentelemään. Siksi vakkarisuhteissa onkin kysymys usein siitä, että kemiat kohtaa vaikka raha vaihtaakin omistajaa.

Yleensä tästä syystä juuri suosittelenkin kiireettömämpiä tapaamisia, koska silloin saa luonnollisimman vaikutelman toisesta ihmisestä kemioineen; jos minun naamaani jaksoi joku katsella sen tunnin ja omien sanojensa mukaan paikanpäällä kuultuani miellytti, niin eiköhän se sama naama ja persoonani miellytä seuraavillakin kerroilla, jollei sitten sellaisia laukonut turska jäisi myöhemmällä hiljaisuudellaan kiinni sanoistaan.

Toivoisin ainakin vilpittömästi, että minulle voitaisiin tilanteessa kuin tilanteessa olla rehellisiä, vaikka olosuhteet ja tilanteet eivät aina olisikaan puolellaan. Minua ja toimintaani saa kommentoida, arvioida ja arvostella ilman mielistelyä jopa paikan päällä tarvittaessa; oma persoonani kyllä kestää sen.

Paikalla samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #36 : Elokuu 01, 2021, 11:38:07 »
Onhan se persoona siellä tärkeä. Pelkkä pillu jos kiinnostaa siellä haaroissa, niin eikö se ole sama porautua johonkin tekopimperoon. Ei se persoonallisuus liity vain pitkiin tapaamisiin ja niissä mahdollisesti muutenkin kuin naiden vietettyyn aikaan. Kyllä se tulee heti ulko-ovella vastaan tai oikeastaan jo etukäteisessä viestinnässä.

Ulospäinsuuntautuneisuus, joustavuus, huumori jne. Kaikki varmaan jo mainittu. Aika nopeasti jutut alkaa tökkiä, jos näitä ei ole. Niin monenlaista tallaajaa tulee varmasti vastaan.

Poissa Vieras0422

• Full Member
« Vastaus #37 : Elokuu 01, 2021, 16:01:19 »
Minusta yksinkertaista hommaa ei kannata analysoida liikaa. Seksityöntekijöissä on niin monenlaisia persoonallisuuksia, enkä minä ainakaan osaa niistä valita sitä parasta. Paras kai lienee sellainen, joka pystyy muokkaamaan persoonallisuuttaan kullekin asiakkaalle sopivaksi.

Juurikin tässä olen itse palveluntarjoajana samaa mieltä. Tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, eikä tapaamiset ole edes välttämättä mitään roolin vetämistä, vaan olen aika oma itseni kaikkien kanssa. Sen verran ehkä koitan lukea asiakasta, että kiinnostaako ylipäätään vaihtaa mitään sanoja sen klassisen sään lisäksi. Jos ei, niin se on ihan ok, koska panemaanhan on lähtökohtaisesti tultu. Joidenkin kanssa sitten saa aikaan oikein mielenkiintoisia keskusteluja seksin jälkeen ja tykkään kovasti. Etenkin jos on samoja kiinnostuksen kohteita. Pidemmillä ajoilla niitä on pakko ollakin, muuten ei ole kummallakaan kovin kivaa jos ihminen ei miellytä sellaisena kuin on.

Poissa Aurora Mature

• Os. Paulatar
  • Sr. Member
« Vastaus #38 : Elokuu 01, 2021, 17:46:51 »
Se persoonallisuus, minkä asiakas näkee, on kuitenkin tärkeä ja kiinteä osa neidon luonnetta, arvelen. En oikein usko siihen, että seksityöntekijä näyttelisi Marilyn Monroeta ja olisi Mona Sahlin.

Jag skulle kunna göra det…
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2021, 17:52:13 kirjoittanut Aurora Mature »
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero
Kotikäyntejä itäinen Uusimaa

Poissa Vieras0190

• Newbie
« Vastaus #39 : Elokuu 01, 2021, 23:30:04 »
Itse olen aina sama, mutta roolin mukaan mennään. Ihmisellä on monia rooleja (työ, lapsi, vanhempi/koti jne). Näkisin tän hupakoinnin asiakaspalvelija-rietastelija- yhdistelmänä omassa elämässäni. 😉