Nonni. Eli kroppa on tärkeämpi.
Tämä on peräkammaripojille lohduttavaa. Kun hoidatte kropan kuntoon, niin saatte pillua
Tämä on peräkammaripojille lohduttavaa. Kun hoidatte kropan kuntoon, niin saatte pillua
Uutiset:
Kokonaisuus ratkaisee, jos pelkkä ulkonäkö kroppa+kasvot, niin sitä teettäisi muovisen panonuken.Minulla on pieni perversio näihin muovisiin todella kauniisiin huoriin, jotka tietävät olevansa niin kauniita, että asiakkaiden saamiseksi ei tarvitse ponnistella tai esittää mitään. Juuri kuin hyvännäköistä nukkea panisi.
^ Kysymys lähti tuosta Veeras:in keskustelusta. Kasvoille ei voi mitään, mutta kropalle voi. Isoluinenkin voi olla seksikäs. Kropanrakenteelle ei voi mitään, mutta läskille voi.
Kysymys koskee siis yhtälailla hupakoita kuin turskia.
^ Kysymys lähti tuosta Veeras:in keskustelusta. Kasvoille ei voi mitään, mutta kropalle voi. Isoluinenkin voi olla seksikäs. Kropanrakenteelle ei voi mitään, mutta läskille voi.
Kysymys koskee siis yhtälailla hupakoita kuin turskia.
Isoluinen, sitä en ole kuullutkaan vähään aikaan. Mun luut ainakaan sen leveämpiä kun muiden, pidemmät kun keskivertonaisen kyllä 😆
Perse ja muut kyllä on isot..
Asiakkaille varmasti kroppa on tärkeämpi harva kun kasvot näyttää ennen tapaamista.
Hutsun näkökulmasta taas ihan sama kunhan asiakas on mukava ja tykkää minusta edes vähän.
Huh...vaari meinasi olla sovinisti ja kirjoittaa "riippuu panenko kasvoja vai krop..." mutta onneksi en kirjoittanut.Vaari vois tulla vähän panee mun naamaa.
Vaari vanhetessaan viisastuu ja alkaa omaavaan käytöstapoja.
Nuorempana vaari oli moukka. Sivistymätön mulkku. Olisin oitis kirjoittanut "riippuu panenko huoraa suuhun vai perseeseen"
Ajatelkaas jos niin olisin kirjoittanut
Just...vaari herää kesken ihanien raiskaus unien, kalsarit tanassa, vuosituhannen panetukseen ja sit forkalla lukee tällaista.Huh...vaari meinasi olla sovinisti ja kirjoittaa "riippuu panenko kasvoja vai krop..." mutta onneksi en kirjoittanut.Vaari vois tulla vähän panee mun naamaa.
Vaari vanhetessaan viisastuu ja alkaa omaavaan käytöstapoja.
Nuorempana vaari oli moukka. Sivistymätön mulkku. Olisin oitis kirjoittanut "riippuu panenko huoraa suuhun vai perseeseen"
Ajatelkaas jos niin olisin kirjoittanut