Yhteensopivuus, kemia ja luottamus. On kivaa yhdessä, sopiminen ja seksi toimii helposti, hyvä juttu ja arvostus molemmin puolin. Tarkoittaa myös juuri tätä rajojen ja toisen kunnioittamista. Hyvä asiakassuhde. Minulle ne syntyvät tunteet ovat tässä tapauksessa enempikin arvostus ja välittäminen. Vakkarina ei tarkoita aina usein tapaamista, vaan joskus myös sitä, että pitemmänkin tauon jälkeen se yhteinen sävel löytyy helposti.
Ja onhan se kivaa jos on treffit sovittuna ja tietää, että homma toimii 😀
Lämmöllä vakkareille ❤️
Komppaan tätä täysin. Itse olen onnistunut löytämään toimivan vakkarisuhteen ja arvostan sitä, kuinka hienosti ja helposti asiat palveluntarjoajan kanssa kokonaisuudessaan sujuvat. Häntä on ilo tavata ja viihdyn hänen seurassaan. Arvostan hänen työtään ja työn laatu näkyy ja tuntuu kyllä - se pitää mitä sovitaan, ylimääräistä säätämistä ei ole ja tiedän juuri mitä saan.
Homma siis toimii ja jopa niin hyvin, ettei äkkiseltään tule mieleen edes mitään erityistä parannettavaakaan. Enkä näe mitään ongelmiakaan, kunhan pitää järjen päässä ja muistaa, että kyse on asiakassuhteesta, tuntuipa puuhailu kuinka ihanalta tahansa.