Siis olisihan tuo kivaa, ja hermotkin säästyisivät kun asiakkaiden kanssa ei tarvitsisi olla ihan yhtä varuillaan... Mutta en minä ainakaan tuollaiseen lähtisi.
Ensinnäkään minä en valikoi asiakkaita ulkomuodon perusteella, joten kuvat olisivat vain turvallisuustekijä, eivätkä valintaperuste.
Kuvat ovat aina yksityisyysriski. Kasvokuvat varsinkin, mutta olen (pyytämättä) vastaanottanut myös paljon kasvot piilossa napsittuja kikkelinkuvia, joissa kuvan taustalle tai metadataan on jätetty jotain sellaista, minkä avulla pystyisin suoraan henkilöimään kuvassa esiintyvän ihmisen hyvin pienellä vaivannäöllä.
Netissä kuvien leviämistä ei voi mitenkään vahtia, plus vesileimattomat kuvat voivat päätyä käytettäviksi laittomuuksiin. Tämän vuoksi minä en lähettele asiakkailleni kuvia, ja koska en itse ole valmis lähettelemään kuvia, niin en myöskään vaadi sitä asiakkailtani. Reilu peli.
Hinnoittelu rapsojen perusteella kuulostaa vaikealta ja epäreilulta ajatukselta. Minun hintani vaihtelevat tapaamisen keston, erityispalveluiden ja tapaamiskaupungin mukaan, mutta hinnat ovat aina kaikille asiakkaille samat. Jos jonkun asiakkaan kohdalla tulee sellainen fiilis, että maksettu korvaus ei ole tarpeeksi suuri siitä hyvästä, että siedän häntä, niin sitten en tapaa kyseistä asiakasta.
Ja milläs perusteilla asiakas sitten saisi negarapsaa? Jos jätetään pois raiskaukset, ryöstöt yms. vittupaskat, niin jäljelle jäisi huono käytös ja henkilökohtaiset ominaisuudet. Ja okei, huonosta käytöksestä sietäisikin saada nenilleen, mutta henkilökohtaisille ominaisuuksille ei välttämättä mahda mitään.
Meitä palveluntarjoajia rapsataan aina silloin tällöin tosi inhottavasti asioista, joille emme mitään mahda, tai joihin meillä on joku hyvä syy. Rehelliset asiakkaat eivät ansaitse joutua samanlaisen ryöpytyksen kohteeksi. Maksullisen seksin on kuitenkin tarkoitus olla heille kivaa, eikä tuottaa ahdistusta ja epävarmuuksia.
No tärkein negatiivisen palautteen syy olisi tietysti juurikin se että jos asiakas on väkivaltainen tai käyttäytyy uhkaavasti.
Muita negatiivisesti mainittavia tekijöitä juurikin muuten törkeä tai huono käytös, epäkunnioitus pt:tä kohtaan, jne.
Huono hygienia, paha haju, haluttomuus peseytyä vaikka sitä pyydettäisiin, näkyvät sukupuoli taudit, tai muut vastaavat esim. Jalkasieni, huuliherpes.
Huono kommunikointi.
Positiivista palautetta voisi antaa hyvästä käytöksestä, puhtaudesta, pt:n kunnoituksesta, pt:n omien halujen tyydytyksestä.
Ja sitten tietysti voisi luetella neutraalisti ominaisuuksia jotka voivat toisille olla plussaa ja toisille miinusta.
Ulkonäkö, pituus, paino, ikä, vehkeen koko jne.