Täyskättä taitaa vaivata nyt ihan kunnolla se etten mä näe hyvää syytä multinikkeilyyn.
Itse näen!
Uutiset:
Täyskättä taitaa vaivata nyt ihan kunnolla se etten mä näe hyvää syytä multinikkeilyyn.
En inise vaan katso, mitä olen kirjoittanut/kommentoinut ja miten olet ne yksinvaltiaasti tulkinnut!. Inise itse vasta sitten!
RAAAARARARARARARAAAAAAAARRRAAA HUFJIWEFIOOWEFJISEFOWEF RARARAARRR IFRGHYUFJIOSEF KAIKKI ON VÄÄRIN VAIKKA MINÄ TIEDÄN MIKÄ ON OIKEIN MUTTA EN HALUA SANOA MIKÄ ON MINUN MIELESTÄNI OIKEIN KOSKA HALUAN MIELUUMMIN VALITTAA HJSDFJKSDJKOSDKL RRAAAAAAAARARARARARARARRAAAAAAAAA
En inise vaan katso, mitä olen kirjoittanut/kommentoinut ja miten olet ne yksinvaltiaasti tulkinnut!. Inise itse vasta sitten!
Okei, yritän tällä kertaa ottaa suoran lainauksen, toivottavasti onnistun nyt paremmin.RAAAARARARARARARAAAAAAAARRRAAA HUFJIWEFIOOWEFJISEFOWEF RARARAARRR IFRGHYUFJIOSEF KAIKKI ON VÄÄRIN VAIKKA MINÄ TIEDÄN MIKÄ ON OIKEIN MUTTA EN HALUA SANOA MIKÄ ON MINUN MIELESTÄNI OIKEIN KOSKA HALUAN MIELUUMMIN VALITTAA HJSDFJKSDJKOSDKL RRAAAAAAAARARARARARARARRAAAAAAAAA
Miten onnistuin? Olen avoin rakentavalle palautteelle
Voin tiivistää tämän keskustelun, jos joku ei jaksa lukea.
Venla: Niin kauan kun ei jauha vanhoista riidoista, niin miksei voisi pitää useampaa nimimerkkiä, vaikka en kyllä näekään sellaiselle mitään hyvää syytä.
Täyskäsi: Tyhmä Venla! On hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä!
Venla: Mikähän sellainen voisi olla?
Täyskäsi: Kyllä on hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä! Siten voi rapsata itseään!
Minä: Tuo ei ole hyvä syy.
Täyskäsi: No ei ole hyvä syy, mutta niin varmasti tehdään! Miksi Venla on nyt noin vaikeana ja puolustautuvaisena?
Venla: Kunhan vain mietin, että onko multinikkeilylle mitään hyviä syitä.
Täyskäsi: Miksi Venla puolustelee itseään? Venlalla on nyt jotain HÄMÄRÄ HOMMIA.
Voin tiivistää tämän keskustelun, jos joku ei jaksa lukea.
Venla: Niin kauan kun ei jauha vanhoista riidoista, niin miksei voisi pitää useampaa nimimerkkiä, vaikka en kyllä näekään sellaiselle mitään hyvää syytä.
Täyskäsi: Tyhmä Venla! On hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä!
Venla: Mikähän sellainen voisi olla?
Täyskäsi: Kyllä on hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä! Siten voi rapsata itseään!
Minä: Tuo ei ole hyvä syy.
Täyskäsi: No ei ole hyvä syy, mutta niin varmasti tehdään! Miksi Venla on nyt noin vaikeana ja puolustautuvaisena?
Venla: Kunhan vain mietin, että onko multinikkeilylle mitään hyviä syitä.
Täyskäsi: Miksi Venla puolustelee itseään? Venlalla on nyt jotain HÄMÄRÄ HOMMIA.
Kiitos K Perse tiivistelmästä, niin ei tarvitse kaikkea paskaa lukea.
Bannataanko mut Venla nyt täältä? Ja poistetaan nopeasti epämieluisia kommentteja?
..... No voihan vittu! Nyt yskäriä alaisille!
Bannataanko mut Venla nyt täältä? Ja poistetaan nopeasti epämieluisia kommentteja?
..... No voihan vittu! Nyt yskäriä alaisille!
Venla, sulla kun väitetysti on valtaa bannata jäseniä, poistattaa kommentteja ja alaisiakin kuulemma, niin voisitko järjestää mun vakkarihuoran seitsemännen nikin sisälle. Sillä ei varmaan väliä vaikka se nikki on miehen nimi.
Sitten muutama kommentti pitäisi poistaa kun ne ärsyttää mua.
Voisit privana laittaa sun alaisten puhelinnumerot. Jos ne yhtä hemaisevan näköisiä hutsuja kun säkin ja niiltä saa pillua niin please heitä numerot mulle.
No joo, on täysin älytöntä ja tyhmää olla tietämättä huoramafiasta!
No joo, on täysin älytöntä ja tyhmää olla tietämättä huoramafiasta!
Mikä mafia?
Miksi siitä pitää tietää?
Miten se vaikuttaa mun elämään ja saitilla olemiseen?
Ihan sama! Elä omassa maailmassasi!
Ihan sama! Elä omassa maailmassasi!
Johan olet epeli. Mikä sua vaivaa.
Olisi kiva tietää jos kaikki muutkin tietävät.
Näyttää siltä, ettet säkään tiedä.
Ihan sama. Antaa olla.
Olihan sinusta keltaisella ainakin yksi feikkirapsa. Kuka se olikaan keneksi kirjoittaja paljastui. Noora tai jokin.
Niin joo Oulun pullukka Noora, Lasilintu ja mitä kaikkia nimimerkkejä.
Kirjoitti käyneensä minulla saunassa ja kaikkea muuta, mutta jäi kiinni kun saunamittarin tehnyt ja tuonut asiakas alkoi kyselemään tarkemmin. Samaan aikaan kirjoitti kehurapsoja mm. Katjakauniista. En poistanut noitakaan, ylläpito teki sen oma aloitteellisesti.
Tämä sivunikit ja niistä vänkääminen on ollut kautta foorumihistorioiden semmoinen ikuisuusaihe. Se mikä tekee siitä ikuisuusaiheen, on se, että se on monille jostain syystä arka aihe. Sivunikki on ikäänkuin suoja, jonka avulla voi laukoa mitä vaan mutta säilyttää päänikki kilpenään kuitenkin puhtoisen maineen. Minulla on aina riittänyt yksi ja sama tylsä nikki. Ei ole ollut tarvetta sivupersooniin. Sanon sanottavani Trampaksena tai sitten jätän sanomatta, jos tilanne niin vaatii.
Perinteinen käytäntö turskilla ollut yksi nimimerkki tapaamisten sopimiseen foorumilla vaikuttavien palveluntarjoajien kanssa plus mahdolliseen raportointiin, ja toinen sitten kaikken muuhun, esimerkiksi vähän reippaampiin kannanottoihin ns. asiakeskusteluissa.