jahas.... Nuorempana tuli kaikenlaista touhuttua ja uimakelitkin lähestyy eli: 1: Olen rakastellut laiturin päässä puoliksi vedessä 2: olen rakastellut Laiturin alla 3: olen rakastellut veneen alla
Jos kyseessä on suomalainen järvi, uimaveden lämpö (tai lähinnä sen puute) yleensä aiheuttaa sen, että jos uimahouissa ei jo valmiiksi ole katkarapu, järvessä sellainen taatusti on. Rakastelu katkaravulla on puppua - eli valitsen ykkösen.
Pitkä kuuma kesä, ykkönen voi onnistua. Kaljan ja cialiksen voimin. Jokainen pultsari on veneen alla pannu. Laituri oli pukkien päällä, ei siinä mitään.
Tää on vaikea. Veikkaan kuitenkin kolmosta. Olet veneen alta herännyt mutta et pannut. Editt: pikkupaavi ehti ensin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 25, 2020, 17:51:29 kirjoittanut Lifti »
1: Olen rakastellut laiturin päässä puoliksi vedessä = Totta ja useampaankin kertaa. 2: olen rakastellut Laiturin alla = Valetta (ainakaan en muista/myönnä) 3: olen rakastellut veneen alla = Totta + päällä, vieressä jne.....
eli oikeaa ei varsinaisesti kukaan veikannut, mutta Liftille jäänyt muita vaihtoehtojakaan enään. Eli Lifti jatkakoon.
1. Sahailin osia työmaalla vesikattoa varten kunnes havahduin siihen että poliisi koputti olalle 2. Oksensin työmaan bajamajaan 3. Vittuilin tarkastajalle ja mestari passitti mut himaan
Koska minäkin olen viime aikoina miettinyt paljon seksiä parin ihanan vaalean neitokaisen kanssa 😍, niin muistellaanpa hetki omia aikaisempia kokemuksia blondien kanssa... 😁
1. Ensimmäisen kymmenen tyttöystävän joukkoon ei mahtunut yhtään blondia.
2. Harrastin ensimmäisen kerran blondin kanssa seksiä vasta 23-vuotiaana.
3. Kimppakivaa olen kuitenkin blondin kanssa harrastanut.
2. Jäi minulle. Mutta nyt vasta viime viikolla oli eka kerta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Pikkupaavilla taitaa oikeasti olla suora yhteys kaikkitietävään, sillä näinhän se juuri meni. Tapaamistani naisista häviävän pieni osuus on ollut blondeja ja siviilipuolella vielä pienempi. Kokemusta brunettien kanssa olin kerännyt jo aika lailla ennen kuin ensimmäistä kertaa natsasi blondin kanssa - ja sen jälkeen tulikin hyvin pitkä tauko ennen seuraavaa blondia. Ja siinä kimpassakin oli mukana tumma kaunotar.. Onneksi kuitenkin viime aikoina olen saanut valaistuksen ja ymmärtänyt miten ihania blondit voivat parhaimmillaan olla! 😍😍😍🔥🔥🔥😘