”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
1. Saan musiikista rahaa Hehe, Gramex mustaa minua harvoin mutta säännöllisesti pikkusummalla.
2. Sain veronpalautusta Kokonaista 45€
3. Saan vuokratuloja pellosta En omista peltoa ja en vuokraa naapurinkaan peltoa, eli palturia tämä.
Kapu jatkaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Kiitokset Kapulle vaikka... helkkarin helkkari, ei tämän nyt näin pitänyt mennä... - Mutta yritetään vielä kerran pojat.
Samassa aihiossa pysytään, eli:
1. Olen käynyt heinäkuussa kaksi kertaa Duo-tapaamisella. 2. Olen käynyt heinäkuussa kolmella yksittäisellä palveluntarjoajalla. 3. Olen käynyt heinäkuussa yhdellä uudella palveluntarjoajalla.
1. Totta, duo Punavuoressa, duo Tallinnassa. 2. Valhettelua. Ei kai sitä mitään seksi mäsiinejä olla näillä helteillä, kaikkea ny tässä voi vaatia. 3. Totta, tapasin vastoin normaaleja tapojani uuden tuttavuuden.
Eli Kapulle tämä tuli bumerangina takaisin. Jatkaa tästä Hän!