Jaahas. Se oli nopeaa.
1. Lennätin venäläistaustaisen huoran Ranskassa Pariisista Nizzaan. Sen pidemmästä matkasta ei ollut kyse. Tässä operaatiossa meni kaikki pieleen.
Ostin lentoliput mallia halpalentoyhtiö. Kun olin toimittanut liput venäläisnaiselle, minulla muuttui aikataulu yhdellä päivällä. Kun lippujen hinta ei ollut paha, ostin uudet liput.
Jahka huora saapui Nizzaan ja pääsi hotelliin, hänellä alkoi hyvin runsaat kivuliaat kuukautiset. Panimme kerran, minkä jälkeen minä siivosin hotellihuonetta verestä ja hän veti päänsärkylääkettä naamariin. Illalla hän otti vielä suihin, mutta muuten hommasta oli puhti pois. Maksoin illalla yhdestä päivästä sopimuksen mukaan. Aamulla lähdin kokoukseen ja sieltä palattuani sängyn päällä oli lappu, jossa tytteli ilmoitti hyödyntävänsä ensimmäisten lentolippujen paluun. Minua ei harmittanut yhtään kun maksukin täsmäsi. Onneksi oli halpalentoyhtiö, sillä esim. Finskillä tuo ei olisi onnistunut. Jos ei käytä menoa, paluu perutaan. Tarina totta.
2. Jokunen vuosi sitten raahasin Sohosta venäläistaustaisen naisen mukanani hotellihuoneeseen. En asunut siihen aikaan Helsingissä. Meillä muistaakseni oli ihan hauskaa. Myöhemmin huomasin, että kaikki huoneeni pikkupulloissa olleet tuotteet olivat kadonneet leidin mukana. Eipä minulta muuta sitten olekaan varastettu näissä hommissa. Totta.
3. Budapestissä huora ei poistunut hotellihuoneestani lompakkoni kanssa. Sen sijaan hän noukki sen lattialta kun oli vaatteita riisuessa tippunut ja ojensi minulle. Tarina oli valetta.
Nina tiesi sekä valeen että selityksen. Tosin selitys oli kohtaan kaksi, mutta mitä siitä. Nappisuoritus.