Vitsi että olin taas hidas. Kolmosen olisin sanonut minäkin. No kakkonen, ikuinen kakkonen valitaan sitten. Ei hitsi, epelin poika on aina joka väliissä. No huoh, portviinä ei ole,kun olet jo juonut sen. No just joo, en leiki teidän kanssa enää.
Neljässä minuutissa meni kaikki vaihtoehdot, aika nopeaa. Kuohari löytyy, ja kesältä on yksi roseekin jäänyt. Portviiniä ei tosiaan enää ole, joten ykköstä veikanneista nopeampi saa jatkaa peliä. Perustelut osuivat kyllä molemmilla nappiin. Eli Mister Gee, olepa hyvä!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2020, 16:16:55 kirjoittanut Tibenius »
Metsis vei potin. Champanjapulloja on onneksi vielä ja yksi jääviinikin löytyy, mutta olen Tiben kanssa joutunut samaan kaameaan tilanteeseen. Portti on loppu! Mitä pipareiden ja homejuuston kanssa voi muuta juoda??
Ömmöömmm.. ehkä punkku menis homejuuston ja piparien kera, edellyttäen, että pipari ei oo vielä homeessa
Mutta varsinaiset arvuuttelukyssärit on vielä hiukan pikantimpien juoma-ruoka-parien tienoilta. Olen syönyt ja juonut seuraavia juttuja, ja nimenomaan samalla kertaa:
1) raakoja viiriäisen munia ja vodkaa 2) surströmmingiä ja akvaviittia 3) islantilaista merenpohjassa mädätettyä haita ja brenniviniä
Kaikki ovat melkoisia makuelämyksiä, mutta joku näistä ruoka-juoma-pareista on kokematta.
Venäjän karhujahtireissulla 20+ vuotta sitten isännät oli varanneet meille viiriäisen (tai vastaavan linnun) munia, joihin tökättiin reikä molempiin päihin ja imaistiin tyhjäksi. Votkoo piälle. Oli oikeastaan ihan hyvää! Oli kyllä tytötkin hommattu isäntien puolesta, ja me puolestaan tarjottiin saslikit ja votkat
Surströmmingiäkin oon maistanu, ja akvaviittiä myös. Ei vaan ollu samaan aikaan... Surströmming haisee kuvottavalle, mutta ei ole ihan niin pahaa enää kun sitä maistaa.
No islantilaisten herkut on kyllä totaalisen perverssejä Mätä hai haisee lähes yhtä pahalle kuin surströmming, mutta maistuu vielä pahemmalle. Ja islantilaisten brennivin on kuin huonoa pontikkaa. Toisaalta nuo maut täydentävät toisiaan jollain perverssillä tavalla
Kiitos. Jatketaan taas pääkaupungin maantiedolla. Olen käynyt hupakolla useissa kaupunginosissa esimerkiksi 1) Kannelmäki 2) Konala 3) Malminkartano Mikä näistä ei ole totta?