1. Olen rikkonut asiakkaan peniksen. TOTTA. En tiedä, miten helvetissä tässä onnistuin. Suikkarissa mies karjaisi ja kumi alkoi täyttyä verellä. En tod ollut mitenkään kovakourainen, enkä käyttänyt hampaita tms. Aika järkyttävää.
2. Olen oksentanut asiakkaan päälle. TOTTA. Ja en edes tarkoituksella.
Keikkakiertueella asiakkaiden välissä söin lounaan, ja seuraavaa asiakasta syväkurkuttaessani puklasin sitten hänen penikselleen! Mussa käynnistyi kylmän viileä pelastustoimihenkilömoodi, ja sanoin oho, hain paperia, pyyhin sotkuni, vaihdoin kumin, naurahdin tilanteelle ja jatkoin suikkaria. Mies oli ilmeisesti myös kylmän viileä hermoiltaan, kun erektio ei lässähtänyt näistä vastoinkäymisistä huolimatta ja maaliin päästiin.
3. Olen pieraissut asiakkaan kasvoille. VALETTA. Asiakkaan seurassa on varmasti näiden kohta kuuden vuoden (mihin tää aika rientää???) aikana päässyt paukku jos toinenkin, mutta kasvoille en ole ikinä
onnistunut pieraisemaan. Kyllä, onnistunut. Tämä on siis palvelu, jota kysytään harvoin, mutta säännöllisesti. Yrittänyt olen kasvoille pieraisemista muutamaan otteeseen siinä onnistumatta.
Tämän inhorealistisen kierroksen voitti siis Kapu. Ole hyvä.