No jopas. Taitaa Metsiksellä olla kanssa joku kikka. Kahvinporoistako lie ennustelee, tai katselee menneitä.
Exälle taisin kyllä sanoa, et vaikkei osaiskaan hiihtää, niin suksikoon silti vittuun.. Mut kyl se niin on, et joskus pentuna tuli joku startti laskettua kilpaa suksilla ja myöhemmin hevosella!
No jopas. Taitaa Metsiksellä olla kanssa joku kikka. Kahvinporoistako lie ennustelee, tai katselee menneitä.
Exälle taisin kyllä sanoa, et vaikkei osaiskaan hiihtää, niin suksikoon silti vittuun..
Mä kasvatan sellasia ennustajasammakoita, joiden homma ois lyödä erilaiset ennustajaeukot ja säätieteilijät laudalta niiden hommissa. Vähä niinku se yks sammakkoprofessori. Sammakoille kun tarttis antaa vaa kärpäsiä sapuskaks, ni jo ois markkinarako! No toistaseks ne on ennustaneet oikein vasta tässä forkan pelissä, mut rodunjalostus jatkuu
Joo, ja luotetusta lähteestä olen kuullut, että ohjaaja Kalle Holmberg kerran käski ruotsia äidinkielenään puhuvaa näyttelijää poistumaan lavalta sanoilla ”Skid rakt till hästfittan!”
No niin... näitä ei kyllä kristallipallot tiedä... Metsis on ollut nuorena melko kiltti kaveri, mutta tokihan jotain pieniä kolttosia on tullut tehtyä Kuten seuraavia:
1) yllytin naapurin rasittavan pojankoltiaisen kusemaan sähköpaimenen lankaan 2) kesätöissä ollessani lainasin yövuorossa firman logoilla varustettua autoa ja ajoin panemaan saman työnantajan palveluksessa ollutta hoitoani 3) kusta roilotin kerran eduskuntatalon ovelle
1) Toiset isot pojat uunottivat yhtä pikkupoitsua lorottamaan sähköpaimeneen. En se minä ollut...
2) Totta. Firman auto piti ajaa vähän piiloon, koska kerrostalokyttääjien huomatessa sen kiinni olisivat jääneet molemmat. Pienellä paikkakunnalla hiukan kiusallista. Työpaikaltakaan ei olisi saanut poistua, mutta oli mulla sentään kännykkä messissä, ensimmäisiä gsm-puhelimia
3) Totta. Baarireissulla Helsingissä joku joukkomme älypäistä sai loistoidean ja ”käytiin kertomassa”, mitä mieltä olimme edustajistamme. 30+ vuoden takaiset turvakamerat olivat vissiin vähän alkeellisia eikä perästä koskaan kuulunut. Järjestyssääntörikkomuskin on jo aikaa vanhentunut
Mistä toi Ronja nämä aina arvaa? Hupakoinnin lisäksi hän voisi laittaa jonkin selvänäkijän puhelinpalvelun pystyyn. Olepa hyvä, Ronja, ja uunota taas meitä 😘
2) no kämmekkäät on se toiseksi epätodennäköisin. Valhe siis... (villapaidan neulominen siipalle tietää muuten eroa. Itellä riitti kun mulle moinen ostettiin )
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2021, 22:43:32 kirjoittanut Metsis »
Villasukkia on kyllä paljon.. Mutta kuluneella viikolla valmistuivat kämmekkäät ja villapaita. Villasukat oli edeltävän viikon hommia, joten koska kysymys oli kukivasta viikosta, niin Sahtimonni 😘 jekuttaa meitä seuraavaksi!!
Kiitos Ronja! Tilastollisesti veikkaukseni osuvat parhaiten silloin kun jäljellä olevia vaihtoehtoja on korkeintaan yksi...
Palataanpas juurille ja siirrytään neulomisesta taas panemiseen. Sahtimonni on pannut: 1. Vietnamilaista Islannissa 2. Etiopialaista Vietnamissa 3. Nicaragualaista Suomessa
Kyllä Islannissa oli tuolloin ainakin kaksi vietnamilaista Seepelin perustelut on kyllä painavat, mutta virheelliset Kummassakaan tapauksessa ei ollut hupakosta.
Vietnamissa olen tainnut nusastella ainoastaan paikallisia, joten kakkonen oli puppua. Verkkosukka Neiti sai tän näyttämään liiankin helpolta, ollos hyvä ja jekuta meitä vuorostasi!