Laitetaanpa väärinkäsityksiä. Tarinat on kerrottu aiemminkin paitsi se yksi, joka on silkkaa valetta.
1. Menin noutamaan huoraa hotellin alakerrasta. Alhaalla oli nainen seisoskelemassa ja menin kysymään onko hän Irina. Nainen myönsi olevansa ja ehdotin drinkkiä baarissa. Irinan mielestä oli hyvä idea. Drinkit juotuamme ehdotin huoneeseen menoa. Irina vastasi, että hän ei ensitreffeillä lähde, mutta voi antaa numeronsa. Tajusin heti, väärä nainen. Sattumalta samanniminen.
2. Olin sopinut puolen tunnin tapaamisen helsinkiläiseen taloon, jossa on asuntoja pelkästään lyhytaikaiseen vuokraukseen. Alaovi avattiin välittömästi kun soitin summeria. Minulle oli kerrottu kerros etukäteen, mutta menin portaita pitkin. Aikani kavuttua vastassa oli avonainen ovi, jonka takaa kaunis ja vähäpukeinen nainen viittoili tulemaan sisälle.
Otin housut pois ja samalla kaivelin lompakkoa. Annoin rahat 120€. Nainen laski rahat ja alkoi vaatia lisää. Pitäisi olla 150€. Hinta ei ole minulle tärkeä, mutta inhoan vedätyksiä. Olin todella vihainen ja huusimme toisillemme. Lopulta kaivoin kännykän esille ja näytin hintapyynnön. Nainen katsoi, vaikeni ja lopulta sanoi, että puhelinnumero ei ole hänen. Vedin housut jalkaan ja kiipesin kerroksen ylemmäs, jossa minun huora ihmetteli missä viivyn.
3. Minulla oli viimeinen ilta Moskovassa ja halusin vielä viimeisen panon iltatilisuuden jälkeen. Tilasin standardini täyttävän huoran hotelliin tuotuna kello kolmeksi aamuyöllä. Panon jälkeen unet jäisi väliin, sillä piti kiirehtiä lentokentälle.
Tilausta tehdessä puhelimeen vastannut madame ei puhunut kuin venäjää. Selitin tosi surkealla kielitaidollani mitä haluan huoneeseeni.Ilta oli hauska, mutta pääsin takaisin hotelliin vähän ennen kolmea. Jouduin kuitenkin pettymään, sillä huora ei ikinä tullut. En jäänyt asiaa selvittelemään, sillä oli kiire lentokentälle.Viikko kotiutumiseni jälkeen kuulin, että vieraanamme iltatilaisuudessa ollut erään saksalaisen yrityksen johtaja oli yllättäen saanut vieraan kolmen jälkeen yöllä. Kaunis seksikkäästi pukeutunut nuorehko nainen oli yrittänyt tunkea hänen hotellihuoneeseensa eikä meinannut uskoa kun hän esteli. Tajusin, että olin antanut väärän huonenumeron.