1. Ilkka Kanerva yritti iskeä minua ravintolassa, tarjosi kaljan ja taikoi minulle jostain keskellä yötä ison kimpun punaisia ruusuja.
-Valetta. Kyllä meidän Ilkka vaan naisia vokottelee, mutta tällä kertaa vokottelun kohteena oli naispuolinen työkaverini, joka sai kaljan ja sylillisen ruusuja Ikeltä Kalastajatorpan gaala-illassa.
2. Euroviisu voitto vuonna Lordi yhtye joi minun kaljoja minun autossa.
-Totta. Lordi oli esintymässä vielä kerran järjestetyssä Saapasjalkarockissa Pihtiputaalla v. 2006. Tapahtuman järjestäjä tiesi, että minulla oli limousiini. Hän kysyi sitä lainaksi, kun Lordilaiset piti seuraavana aamuna viedä Tikkakosken lentoasemalle. Aattelin, että jos on krapula heillä aamulla, niin heitin kaljalaatikon kyytiin. Olivat ilman maskeja ja krapulakaljat oli riittäneet Hirvaskankaan Absille asti, mistä oli haettu lisää. Vähän aikaa säilytin heidän saviset kengän jäljetkin autossa, ennenkun pyyhin ne pois.
3. Kaljoittelin ex missi Päivi Uiton kanssa mökillä.
-Totta. Rukalla meillä oli työreissulla mökki vuokralla. Käytiin Riipisen Riistapirtillä syömässä ja yksi porukastamme tunsi Päivin vuosien takaa. Päivi tuli miehensä kanssa myöhemmin illalla mökkiimme jatkoille.
Seepelin vuoro.