Väistämättä viikonloppu oli täynnä työntämistä, mutta juu...
Kävin mönkkärillä katsomassa lumitilanteen eräässä paikassa, niin matkalla sinne huomasin pikkuaton tienvarressa hätävilkut päällä. Neitokainen oli joutunut penkkaan oikenpuolisilla renkailla, sen verran pahasti ettei päässyt omin voimin irti. Ilmeisesti eka talvi ratin takana, mutta pehmeä työntö ja avot, irti oltiin. Hän kertoi että kymmenkunta autoa ajanut ohi eikä edes pysähtänyt kattoo... Mitä oikeesti ihmisiä vaivaa? Oli ruvennut kattoo hinurille numeroo kun kurvasin paikalle.
Luonnollisesti olisin halunnut työntää jotakin johonkin kun kerran loppuviikosta huudeilla oli hieno vieras, mutta ei, ei, ei... Ei onnistunut tämänkään kerran. Onko ok jos sanoo vittu! Ei vai... Enivei siihen lasketaan myös nenä, mutta on kyseenalaista jos sinne kuuluu vai ei, joten valitaan jälkimmäinen...
Rius-Ville haisteli hämäräpuuhat ja vedättää teidät seuraavaksi tarinalla lomareissustaan...
Ai perkele, oli mennyt aivan ohi tämä. JTM kiitos muistutuksesta.
1. Olen istunut WRC-ralliauton kartanlukijan paikalla
2. Olen ajanut F1-autoa Alastarolla
3. Olen ollut Boeing 787-9 Dreamlinerin ohjaamossa lennon aikana
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
1. Olen istunut WRC-ralliauton kartanlukijan paikalla Tää on totta ja pelkäsin niin saatanasti.
2. Olen ajanut F1-autoa Alastarolla: Itse en ajanut vaan kaveri. Valetta siis
3. Olen ollut Boeing 787-9 Dreamlinerin ohjaamossa lennon aikana: Kerran käy tuuri ja oli melkolailla sykähdyttävä tapahtuma.
Kapu jatkaa mäkiautoineen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Olen ehkä maininnut siitä pariin kertaan että osaan laskea ykkösestä kymmeneen muutamalla kielellä mutta tällä viikolla opettelin laskemaan sataan parilla kielellä mutta mitkä ne näistä oikein ovat?
Sitten totuuksiin ja siihen valheeseen. Eli olen opetellut laskemaan ykkösestä kymmeneen näillä kaikilla kolmella kielellä koska hullulla on halvat huvit. Mutta sataan saakka opettelin laskemaan sekä Hepreaksi että Dariksi. Tuo kolmas kieli eli Arabia on vielä työn alla.
Prophat arvasi oikein ja menee propelli pyörien jatkoon! Ollos hyvä.