Thorin (melkein) erehtymätön vaistoni sanoo että kakkonen on kukkua sillä korkean kulttuurin ystävänä Stan the man ei tyydyttäydy vain kolmeen kesäteatterinäytökseen vaan hän janoaa enemmän!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.
Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.
Sitten vastauksiin. Eli kävin auttamassa yhtä seurakuntaa kun he tarvitsivat kanto- ja siivousapua. Kävin myös eilen hierottavana ja sen päätteeksi hierojatar antoi minulle häpi endin. Tällä viikolla en ehtinyt yhteenkään harjoitukseen joten en käynyt kokeilemassa mitään uuttakaan joten omalla tavallaan Stan vaistosi palaneen käryn ja menee jatkoon!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.
tuo Mamboleo täytyy kyllä ottaa listalle, rytmittää mukavasti vaakamamboa. Tulinen tango saa lemmen leiskumaan, vaan letkeä jenkka ei kuulu mun suosikeihin. Patsas jatkaa
Ok. Jatketaas peliä. Pulttibois, manitbois... Same shit.
Joskus lapsena olin tosi innostunut joistain asioista mutta jotkut mielenkiinnon kohteet heräsivät vasta myöhemmin. Joka tapauksessa lapsena luin paljon kirjoja...
1. Herpetologiaan liittyen.
2. Okkultismiin liittyen
3. Historiaan liittyen