No voi kiitos!
Saatte nyt sitten arvailla millainen pihtari nimimerkin taakse todellisuudessa kätkeytyy.
1. Erään kerran tapasin baarissa miellyttävän oloisen kullin omaavan yksilön. Varsin suuren vaikutuksen teki hänen halunsa keskustella kanssani Pohjoismaiden vanhoista mytologioista ja itse Ukko ylijumalasta.
Illan edetessä tämä älykkäillä keskustelutaidoilla varustettu uros ilmaisi halukkuutensa jatkaa keskustelua luonaan kahdenkesken kanssani. Toki ilahduin kovasti ehdotuksesta ja suuntasimme auervaaran yksiöön. Siellä minulle selvisi kuitenkin hyvin pian, että minua oli viilattu linssiin, eikä herra lipevällä ollutkaan pienintäkään aikomusta keskustella kanssani Suomen muinaisuskosta, vaan mielessään hänellä olivat aivan muunlaiset aktiviteetit. Itse toimintaankin olisi pitänyt ryhtyä pidemmittä puheitta. Suivaannuin tietenkin kovasti tällaisesta harhaanjohtamisesta, mutta alistuin kohtalooni ja annoin pildeä.
2. Laivareissulla aikanaan päädyin ystävättäreni kanssa hilpeässä maistissa olleen miesseurueen hyttiin. Se yksi jostain syystä osasi antaa oikein miellyttävää hierontaa nänneille, eikä niissä suutelutaidoissakaan tainnut hirveästi moitittavaa olla.
Ystävättärenikin eräästä seurueen jäsenestä innostui kovin. Innokkaita olivat ne muutkin kullilliset olennot, sillä aivan häikäilemättä pari niistä kaivoi jossain vaiheessa vehkeensä esiin ja häpeilemättä aloittivat runkkupuuhat siinä ihan silmiemme edessä. Mielestäni tämä oli jo sen verran irstasta toimintaa, että häivyin tylysti paikalta jättäen ystävättäreni sinne keskenään muhinoimaan.
3. Yhdellä yökerhoreissullani päädyin viettämään iltaa miespuolisen työkaverini, sekä kahden hänen ystävänsä kanssa, joista jälkimmäiset myös omasivat kulli-varustuksen.
Valomerkin katkaistessa baari-iloittelut, oli aika siirtyä toisaalle. Koska nämä miesyksilöt olivat sangen mukavaa seuraa, päätin jatkaa iltaa heidän kanssaan sen työkaverin asunnolla. Erilaisia alkoholipitoisia juomia olikin tarjolla runsain määrin.
Oikein hauskaa oli kunnes nämä seuralaiseni keksivät käyttää tilaisuuden hyväkseen ryhtyen lämmittely-yrityksiin erittäinkin tujussa humalatilassa.
Sen verran juoksi järki päässäni, kuvitellessani tulevia työpäiviä kollegani seurassa, jotta ilmoitin kohteliaasti lähteväni omaan petiini nukkumaan.